در آستانه دیدار 2 تیم نفت تهران و الاهلی عربستان؛

منصوریان: بر روی حضور 10 هزار هوادار حساب باز کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای دیدار فردا مقابل تیم فوتبال الاهلی در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بر روی حضور 10 هزار هوادار و حمایت تیم نفت که نماینده ایران است حساب ویژه ای باز کردیم.

منصوریان: بر روی حضور 10 هزار هوادار حساب باز کردیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: به طور کلی ما با تیم الاهلی عربستان بازی داریم و این تیم از هر لحاظ قابل قبول است. ما نیز تیم آنالیز خود را به 2 گروه تقسیم کردیم و تمامی بازی‌های لیگ و جام حذفی و حتی بازی در مقابل الاهلی عربستان را مورد رصد قرار دادیم.

وی بیان کرد: ما اعتقاد داریم که هواداران به ما کمک می‌کند و فردا تیم نفت تهران، نفت ایران است و ما فردا 5 تا 10 هزار نفر را 50 تا 100 هزار نفر می‌بینیم.

منصوریان تصریح کرد: تنها گله‌ای که از اصحاب رسانه دارم این است که چرا هیچ وقت نفت تهران را نمی‌بینند حتی در برنامه شب گذشته نود نیز از همه اشخاص به غیر از تیم ما صحبت شد و این موضوع بسیار ناراحت کننده بود.

حمایت از آذری‌ زبانها مورد قبول است و فدراسیون فوتبال ما هم باید از مردم آذربایجان عذر خواهی کند ولی ما هم حق داریم و 360 روز برای این تیم زحمت کشیده بودیم.

وی در خصوص بازی در مقابل تراکتورسازی افزود: جو ورزشگاه تبریز بسیار وحشتناک است و من جو این ورزشگاه را مانند بازی لیورپول و دورتموند می‌بینم زیرا وقتی وارد زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز شدیم لرزه بر انداممان افتاد. ما هوادار نداریم خواهشم از هواداران پرسپولیس، استقلال و آذری‌ها این است که نفت تهران را حمایت کند.

منصوریان افزود: تک تک بازیکنان حریف را آنالیز کردیم و کارمان سخت است پشتوانه یار دوازدهم را پیدا نکردیم بسیاری از گلهایمان را در دقایق 90 به ثمر رساندیم. تیمی جوان داریم که میانگین سنی آن 26 سال است اگر نفرات امیدمان را هم حساب کنیم این میانگین کاهش پیدا می‌کند. پرچم همه رنگ ایران روی دست راستمان قرار دارد و با تمام وجود مبارزه می‌کنیم. امیدوارم پرسپولیس ایران و نفت ایران نماینده شایسته‌ای در آسیا باشند.

وی تصریح کرد: شب گذشته از شب بازی با تراکتورسازی تلخ‌تر بود چرا که هیچ کس حق نفت را ندید و پس از پایان مسابقه با رحیم زارع نماینده مجلس صحبت کردند و به دلیل اینکه می‌دانستم او خیلی در مسائل فوتبال تغییری می‌کند گفتم حق ما را هم جستجو کند قصد بی‌احترامی به سپاهان را نداریم و نمی خواهیم نتیجه برابر گردانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار