کرمی:

باورم نمی‌شود تبریزی‌ها از نتیجه بی‌اطلاع بودند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: مگر می‌شود اين همه آدم در استاديوم باشند و ندانند بازي سپاهان با سايپا چند چند شده است.

عبداله کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به قهرمانی کار راحتی نداشتیم و روزهای سختی را سپری کردیم و در این هفته های پایانی واقعا شکنجه شدیم اما خدا را شکر که نتیجه گرفتیم.
 
وی در مورد تکرار احتمالی بازی تراکتور و نفت تهران گفت: خنده دار است که بازی تکرار شود. مگر همچین چیزی می‌شود.چنين موضوعی شدني نيست و بازي تمام شده و قهرمان ليگ چهاردهم نيز سپاهان است.

وی یادآور شد:وقتي بازي ما تمام شد از نتيجه خودمان مطمئن بوديم و داشتيم از نمايشگر استاديوم بازي تراکتورسازي را مي‌ديديم. قطعا آنها نيز اسکوربورد داشتند و بازي‌ ما را مي‌ديدند.
 
وی ادامه داد: امید به قهرمانی را خود تراکتوری‌ها در دل ما زنده کردند چرا که ما قبل از بازي با تراکتورسازي وقتي به صباي قم باختيم کاملا نااميد شديم و فکرش را نمي‌کرديم حتي سهميه هم بگيريم اما پيروزي مقابل تراکتور ما را به ليگ بازگرداند.
 
این بازیکن در ادامه در مورد برنامه فصل بعدش گفت: برنامه من برای فصل بعد هنوز معلوم نیست . البته روزگار آرامی را در سپاهان داشتم و هرچند فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم اما از حضورم در این تیم لذت بردم و امیدوارم فصل بعد هم تصمیمی بگیرم که به همین اندازه راضی کننده باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمی ، بازیکن ، تیم ، فوتبال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۸:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
لطفا یکی به این فیلم خرابی اسکوربرد را نشان بده تکه آهن قهرمانی هم ارزانی خودتان نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اگر فغانی داور بازی تراکتور و نفت نبود محال بود شما اصفهانی ها قهرمان شین
آخرین اخبار