شلیک پلیس به فرار دزدان خودرو پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان از دستگیری ۲ سارق خودرو با هوشیاری و عملکرد سریع پلیس شهرستان خبر داد.

شلیک پلیس به فرار دزدان خودرو پایان داد
محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از خیابان‌های شهرستان، نزدیک‌ترین واحد گشتی به محل وقوع سرقت، به محل اعلامی اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی مقدماتی توسط ماموران گشت ۱۱۰، موضوع به تمامی واحدهای گشتی اطلاع داده شد و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در هنگام اجرای طرح مهار که با بکارگیری تمام امکانات و نیرو‌ها در سطح شهرستان اجرا شد، یکی از واحدهای گشتی، خودروی مورد نظر را به همراه دو سرنشین مشاهده کرد که عملیات تعقیب و گریز برای توقف خودرو و دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ عسگری اظهار داشت: پس از انجام دقایقی تعقیب و گریز، متهمان که خود را در چنگال پلیس می‌دیدند، برای خلاص شدن از وضعیت مورد نظر با‌‌ رها کردن خودروی سرقتی قصد سوء استفاده از تاریکی هوا و فرار را داشتند که پس از قرارگیری در محاصره پلیس و شلیک تیر هوایی توسط ماموران، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان خاطر نشان کرد: پس از دستگیری متهمان و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و خودروی سرقتی نیز به مالک آن تحویل شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار