نامه غول های فن آوری به اوباما

بیش از 140 شرکت فن آوری از جمله گوگل و اپل نامه ای برای اوباما رئیس جمهور آمریکا فرستادند تا اعتراض خود را مبنی بر تضعیف امنیت محصولات فن آوری ارائه شده باتوجه به اقدامات دولت امریکا اعلام کنند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،بسیاری از شرکتهای بزرگ فن آوری دنیا نامه ای برای اوباما رئیس جمهور آمریکا فرستادند تا اعتراض خود را مبنی بر تضعیف امنیت محصولات فن آوری ارائه شده باتوجه به اقدامات دولت امریکا اعلام کنند.

بیش از 140 شرکت فن آوری از جمله گوگل و اپل این نامه را امضا کردند و خواستار توقف اقداماتی شدند که امنیت اطلاعاتی کاربران را تهدید می کند.

در این نامه از اوباما خواسته شد تا در سیاست های خود در حوزه فن آوری بازنگری و تغییر اساسی برای حفظ امنیت کاربران داشته باشند و خواستار توقف اقدامات جاسوسی امریکا شدند.

این نامه تلاش شرکتهای فناوری نسبت به جمع آوری گسترده اطلاعات تلفن ها،نامه های الکترونیک و سایر انجمن های اینترنتی توسط دولت را نشان می دهد.

شرکتهای فن آوری از تلاش  برای پاک کردن نام خود از این موضوع که با حکم حقوقی دادگاه رو به رو می شود سخن گفتند که آنها را از افشای اطلاعات بیشتری درباره درخواستهای دولت آمریکا برای دریافت اطلاعات مشتریان منع می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.