بخشایش در تذکر شفاهی:

وزیر نفت با پرداخت حقوق‌های 100 میلیونی بیت‌المال را حیف و میل می‌کند

نماینده اردستان گفت: زنگنه ماهیانه حدود 100 میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوئیس پرداخت می‌کند، این در حالی است که این مدیر از 12 ماه سال حدود 14 ماه در ایران به سر می‌برد!

وزیر نفت با پرداخت حقوق‌های 100 میلیونی بیت‌المال را حیف و میل می‌کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد بخشایش نماینده اردستان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: در این ایران سه قوه وجود دارد که متناظر بر هم و متعادل کننده یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: این سه قوه کنترل کننده یکدیگر بوده و ترجمان قوه مقننه، مجلس شورای اسلامی است که طبق قانون بالادستی و نظر امام راحل و مقام معظم رهبری باید در رأس امور باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: احساس نمایندگان آن است که مجلس انفعالی، ضعیف و احساسی عمل می‌کنند، این ضعف را باید در خود جستجو کرد نه در بیرون از اینجا.

بخشایش اظهار داشت: این ضعف به هیأت رئیسه مجلس و رئیس مجلس برمی‌گردد، زمانی که رئیس مجلس جلوی استیضاح را می‌گیرد و اعلام وصول نمی‌کنند این یک ضعف است نمی‌دانم چرا؟

وی در ادامه افزود: شاید ائتلاف و یا زدوبندی در پشت پرده باشد که ذیل مصالح ملی در نظر و گفتار ولی مصالح فردی در عمل توجیه می‌گردد.

نماینده اردستان تأکید کرد: به هنگام حضور وزیران در صحن علنی مجلس عده‌ای از نمایندگان برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود گرد وزیران جمع می‌شوند، چرا؟ زیرا وزیر مربوطه وقت کافی برای نمایندگان نمی‌گذارد که این یک ضعف محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از لحاظ مالی دفتر نمایندگان در حد امکانات یک بخشدار هم نیست. این رنجی است که نمایندگان می‌برند در حالی که می‌توان از کمک‌های در اختیار ریاست برای کمک‌ به اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده و آن را مدیریت کرد.

بخشایش خطاب به وزیر نفت تصریح کرد: زنگنه ماهیانه حدود 100 میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوئیس پرداخت می‌کند و این در حالی است که این مدیر از 12 ماه سال حدود 14 ماه در ایران به سر می‌برد!

وی در ادامه افزود: حقوق و پاداش 100 میلیونی یعنی حرکت به سوی اشرافی‌گری و متأسفانه شخص مورد نظر نه تخصصی دارد و نه توانایی، تنها نیروی زنگنه است و مطیع امر وی و در گذشته در حراست و نگهبانی مشغول به کار بوده است.

نماینده اردستان خاطرنشان کرد: وزیر نفت تمام اعوان و انصار خود را از دوره‌های گذشته وارد وزارت نفت کرده و این حیف و میل بیت‌المال بوده که از اولویت‌های زنگنه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
لفا به نماینده های مجلس بگین پیگیری کنن و از این جور حقوق بگیر ها بیشتر معرفی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا حقوق صد ميليوني از بيت المال
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۲:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
من هم آموزگاری با 23 سال سابقه خدمت ماهی 1/200.
Iran (Islamic Republic of)
علی7844
۲۳:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
برادر عزيز ::‌ آفرين به غيرتتان و اميد كه دراه تان ثابت قدم بمانيد
هميشه كساني كه نداي عدالت خواهي سر مي دهند دچار حاشيه مي شوند اما آن بياني هميشه زنده است كه كامل و مستند نيز باشد
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۱:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
شما فشار بیارید تا حقوق ما که در رده پایین قرار داریم را کسر کنند.چون چهارده روز از خونه دوریم باید جریمه اش را بدیم. دستتون درد نکند بازم خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا جای تاسفه!ماهی 100 میلیون!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
من معلم هم حکمی یه ملیونی و البته حقوقی 600000 دارم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
شیب ملایم نگران نباش!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی ش
۱۵:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاش این حرفها به جایی هم برسد....
آخرین اخبار