با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

افتتاح فاز پنج آبرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان تایباد

در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، فاز پنجم آبرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان تایباد به بهره برداری رسید.

افتتاح فاز پنج آبرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان تایبادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌،  علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضویدر مراسم بهره برداری از فاز پنجم آبرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان تایباد از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی در آبرسانی به دورترین نقاط استان از جمله مناطق مرزی و تأمین آب شرب مرزداران که حافظان امنیت و آسایش کشور هستند؛ تقدیر کرد.

وی بر لزوم روند مطلوب عملیات آبرسانی به پاسگاه های مرزی باقیمانده تأکید کرد.

محمد دانشگر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی نیز در سخنانی، سقایت حافظان امنیت کشور را افتخار این شرکت دانست و گزارشی از وضعیت آب شرب روستاییان شهرستان تایباد و روند اجرای فاز پنجم آبرسانی به پاسگاه های مرزی ارائه داد.

وی گفت: فاز پنچم آبرسانی به پاسگاههای مرزی که  از پاسگاه "تپه سیاه" تا پاسگاه "کال سنگ" را در بر می گیرد، شامل 24 کیلومتر عملیات لوله گذاری، نصب یک حوضچه فشار شکن و احداث 29 باب حوضچه شیرآلات است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی افزود: با بهره برداری از این پروژه که با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال به انجام رسیده، آب شرب لوله کشی سالم و بهداشتی پاسگاه های مرزی تپه سفید، پیش رباط، قلعه اکبر، چشمه وزیر، کال سنگ و برجک جنوبی کال سنگ تأمین شده است.

 در ادامه سردار تقوی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در آبرسانی به حافظان امنیت کشور که در نقاط مرزی استان مشغول خدمت هستند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ فرماندار تایباد، فرماندهی مرزبانی استان، نماینده مردم شهرستان های تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام
برچسب ها: افتتاح ، آبرسانی ، تایباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار