کیلینی: کینه ای از سوارز در دل ندارم

بازیکن باشگاه فوتبال یوونتوس گفت: هیچ کینه ای از ستاره اروگوئه ای بارسلونا در دل ندارم.

کیلینی: کینه ای از سوارز در دل ندارمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت نیوز: در جریان رقابت های جام جهانی فوتبال در سال 2014 لوییس سوارز بازیکن تیم ملی اروگوئه و باشگاه  بارسلونا شانه جرجیا کیلینی ملی پوش ایتالیایی و بازیکن فعلی باشگاه یوونتوس را گاز گرفت و در نهایت با محرومیت 4 ماهه از سوی فیفا مواجه شده است.
 
اما هم اکنون پس از سپری شدن ماه ها، دو باشگاه بارسلونا ویوونتوس در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند این 2 بازیکن باز در قالب دو رقیب به مصاف هم می روند.
 
اما جرجیا کیلینی بازیکن باشگاه یوونتوس  اعلام کرد که هیچ عقده ای نسبت به این قضیه ندارد.
 
وی در این خصوص گفت: من هیچ عقده ای از سوی ندارم و هیچ مشکلی هم با او ندارم و به وی احترام می گذارم چرا که سوارز همان مسیری را می پیماید که کریم بنزما، کریس رونالدو و گرت بیل در آن قدم گذاشته‌اند و یا هر مهاجم دیگری در سطح طراز اول فوتبال دنیا آن را انجام داده است، بنابراین سوارز هیچ تفاوتی با آنها ندارد.چیزی که بیشتر از همه من را ناامید کردو ناراحت شدم حذف کشورم از جام جهانی بود.
 
وی در ادامه در خصوص دیدار فینال با بارسلونا گفت: فینال این رقابت ها بسیار خاص و ویژه است، چرا که مدت زمان زیادی است که یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کیلینی ، سوارز ، یوونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار