آلگری: گل نخوردن در خانه شانس کوچکی است/ یاردیم: باخت ما برابر یوونتوس عادلانه نبود

ماسیمو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از کسب پیروزی مقابل تیم موناکو گفت: گل نخوردن در خانه یک امتیاز است.

آلگری: گل نخوردن در خانه شانس کوچکی است/ ژرمین: نتیجه شکست را در خانه جبران می کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، ماسیو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از کسب پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم موناکو در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: گل نخوردن در خانه را می تواند یک شانس خوب قلمداد کرد، تیم موناکو تیمی تکنیکی است و از نظر فیزیکی در شرایطی روبرو جلو قرار دارد ما در یک ربع اول کمی اذیت شدیم ولی در ادامه توانستیم بازی را به جلو برده و بر روند حاکم مسلط شویم و در نهایت امتیاز کامل را از آن خود کنیم من از نتیجه کسب شده رضایت داشته و امیدوار هستیم که بتوانیم در بازی بعدی هم به همین منوال پیش رویم.
 
ژرمین: در بازی برگشت شکست را جبران می کنیم
 
ژرمین مهاجم تیم فوتبال موناکو بعد از کسب نتیجه شکست مقابل یوونتوس در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: در ابتدا وظیفه خود می دانم که از هواداران تیم کمال تشکر را داشته باشم آنها با عشق و علاقه خاصی تا آخرین لحظه از تیم مورد علاقه شان حمایت کردند من به آنها قول می دهم که در هفته آینده در خانه خودمان این شکست را جبران کرده و امتیاز مورد نظر را برای صعود به مرحله بعدی بدست آوریم.
 
شانس تیم ما برای رسیدن به موفقیت همچنان بالاست و من فکر نمی کنم این شکست تاثیر  چندانی در برنامه های مورد نظر ما در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. 

یاردیم: باخت ما برابر یوونتوس عادلانه نبود

لئوناردو یاردیم سرمربی باشگاه آث موناکو پس از باخت 1 بر صفر برابر یوونتوس گفت: نتیجه کسب شده برابر یونتوس عادلانه نبود، پنالتی نباید به تیم یوونتوس داده می شد. 
 
کاروالیا نیز در این خصوص گفت: من و مورارتا هر دو به دنبال توپ بودیم و برخوردی هم با هم داشتیم اما هر دو فکر می کنیم هر دو خارج از محوطه جریمه هستیم. 
 
یاردیم در ادامه افزود: من بر این باور هستم که این تنها بازی ما نیست، ما در 20دقیقه نیمه اول ودوم خوب بازی کردیم، ما فکر می کردیم بتوانیم در خارج از خانه نتیجه بهتری کسب کنیم. 
 
بازی ما کاملا متفاوت از بازی در موناکو بود، مطمئنا در خانه ما به شکل بهتری از خود نشان می دهیم. 

جرجیا کیلینی: موناکو به دنبال نتیجه بر روی ضد حملات بود

جرجیا کیلینی بازیکن باشگاه یوونتوس پس از پیروزی 1 بر صفر تیمش برابر آث موناکو در چارچوب رقابت های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما می دانستیم با حریف بسیار سختی بازی خواهیم کرد، ما در 20دقیقه نخست بازی خیلی خوب ظاهر نشدیم، و تحت فشار ضد حملات آنها قرار گرفتیم، پس از آن خود را پیدا کردیم و لایق نتیجه ای بودیم که کسب کردیم. 
 
اما بازی با موناکو بسیار سخت بود، چون بر خلاف بورسیا دورتموند بازی نمی کردند و فقط  تمرکزشان بر روی ضد حملات بود، اما چیزی تغییر نکرده ما با تمام قدرت در بازی مرحله برگشت نیز ظاهر می شویم تا بتوانیم این  تیم را شکست دهیم. 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: آلگری ، ژرمن ، جبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار