وزیر اطلاعات در نقطه صفر مرزی جلفا؛

دولت به دنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است

وزیر اطلاعات در نقطه صفر مرزی جلفا گفت: دولت بدون هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز به فعالیت جناح‌های سیاسی و دوری از هیاهو به دنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تبريز؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز در برنامه سفر هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی با سفر یک روزه به جلفا و منطقه آزاد ارس در جمع مردم این منطقه بر ضرورت همدلی و همزبانی در توفیق ملی تاکید کرد.

وزیر اطلاعات در ابتدای ورود خود به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس با ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا در جمع مردم این منطقه سخنرانی کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وزیر اطلاعات با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت‌های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدها هزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جان‌سپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن‌ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.


وی، جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و عنوان داشت: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت‌های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش مؤثر آذربایجان در کشور است.

علوی گفت: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های به وجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روزبه‌روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم.
 
وی  در ادامه سخنان خود ، اظهار داشت: دولت بدون هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز به فعالیت جناح‌های سیاسی و دوری از هیاهو به دنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است.

وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری و دفع حداقلی را هدف دولت در راه نهادینه‌سازی وحدت ملی مهم عنوان کرد و ادامه داد: اگر فرمایش مقام معظم رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد:  شرایط اقتصادی کشور  نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولان و مردم است.

 وی گفت: وابستگی اقتصاد ملی به نفت، کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهید پرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیری نداشته و همچنان استوار است.

وی، کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و توضیح داد: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل است.

وزیر اطلاعات، تأمین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری ازحرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.

علوی، رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور است، محقق خواهد شد.

وی، هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تأمین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.


انتهاي پيام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.