دقایقی پیش؛

رییس جمهور وارد تبریز شد

دقایقی پیش رییس جمهور در چارچوب هفدهمین سفر استانی هیئت دولت وارد تبریز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، هواپیمای دکتر حسن روحانی،  رییس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه شهید مدنی  تبریز شهر شاهدان شهدا،سرداران ،باکری، یاغچیان، تجلایی و دهها شهید دیگر در  ساعت 9:46 دقیقه به زمین نشست و دکتر روحانی بلافاصله برای دیدارعمومی با مردم تبریز به سمت ورزشگاه تختی حرکت کرد.

 همچنین از ساعاتی قبل و در آستانه ورود هواپیمای رییس جمهور به تبریز خیابانهای منتهی به استادیوم تختی و نیز محوطه این ورزشگاه  مملو از جمعیت است.

مردم تبریز که همواره وفادار به آرمان‌های انقلاب و نظام و قدردان خدمات دولت بوده اند، از صبح امروز نیز خود را برای استقبال از رئیس جمهور آماده می کنند.

در حال حاضر میدانهای اصلی شهر در میدان اصلی  فرودگاه شهید مدنی و نیز خیابانهای مرکزی شهر منتهی به استادیوم تختی جمعیت مشتاق موج می‌زند که منتظر ورود رییس جمهور به تبریز هستند.

شهر تبریز مملو از بنرهای خوش آمد‌گویی از طرف ادارات و تشکل‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی است، ریسه‌های چراغانی‌به خاطر فرا رسیدن اعیاد شعبانیه هم در بیشتر خیابان‌های شهر دیده می‌شود.

مردم تبریز همزمانی سفر روحانی به آذربایجان شرقی با حلول ماه شعبان را به فال نیک گرفته و امیدوار توجه ویژه دولت به این شهر تاثیرگذار در حوادث تاریخ معاصر و حرکت توسعه کشور هستند.

مردم سایر شهرستان‌های 21 گانه استان آذربایجان شرقی هم به تبریز سفر  کرده‌اند تا در آیین استقبال از رییس جمهوری‌در ورزشگاه تختی (باغ‌شمال) حضور داشته باشند. 
انتهای پیام/ م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.