وزیر دادگستری؛

در برابر جنگ اقتصادی دشمن ایستاده ایم

وزیر دادگستری گفت: جنگ اقتصادی به تعبیر خود غربی‌ها فلج کننده بوده و با تمام قدرت علیه ما اعمال می‌شود ولی ما نیز بر مقاومت خود ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی امشب درجریان سفر کاروان تدبیر و امید به  استان آذربایجان‌شرقی از روند فعالیت  اداره کل تعزیرات حکومتی تبریز بازدید و خواستار توجه به فعالیتهای موثر در امور تعزیراتی شد.

وی با اشاره به کمرنگ بودن نقش سازمان تعزیرات حکومتی در گذشته اظهار کرد: این سازمان در زندگی روزمره مردم نقش دارد و از این رو باید به طور همه جانبه از لحاظ سازمانی و نیروی انسانی تقویت شود.

وزیر دادگستری با تاکید بر لزوم توسعه گشت‌های سیار، از ایجاد پایگاه‌های پراکنده در مراکز بزرگ در آینده خبرداد و توضیح داد: به دنبال شخصیت‌بخشی به این سازمان هستیم و از این طریق اعتماد عمومی نیز افزایش خواهد یافت از این رو بودجه و نیروی انسانی سازمان تعزیرات حکومتی نیز تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه  دشمنان نظام اسلامی  با تمام ظرفیت به دنبال ضربه به ما هستند گفت: آنان طمع و انگیزه برای نابودی نظام دارند و  جنگ در همه اشکال و ابعاد بر علیه  ما وجود دارد و  امروز درگیر یک جنگ سرد نظامی هستیم.

وی گفـت: هر چند امروز  درگیری نظامی نداریم اما جبهه‌های زیادی برای ما گشوده شده  و با جنگ سخت اقتصادی مواجه هستیم.

 وزیر داداگستری یادآور شد: این جنگ  به تعبیر خود غربی‌ها فلج کننده بوده و با تمام قدرت علیه ما اعمال می‌شود ولی ما نیز بر مقاومت خود ادامه می دهیم و هر روز از عمر انقلاب با اهمیت، فوق‌العاده و ویژه است.

وی خواستار توجه بیشتر به  رفع مشکلات مردم شد و گفت: مردم ما اگر بدانند نظام صادقانه و با سلامت در حال خدمت بوده و از تمام ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کرده و آنها را از آسیب‌ها، خطرات و مشکلات مصون نگاه می‌دارد حتماً تا آخر به پای نظام خواهند ایستاد.

پورمحمدی یادآور شد:  برای تقویت و استحکام‌بخشی به نظام و مقابله با دشمنان ضمن اداره کشور به طور صحیح باید در عامه مردم نیز احساس رضایتمندی ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: گذر زمان از اهمیت و جایگاه ما نکاسته است چرا که انقلاب از ابتدا دارای اهداف و آرمان‌های بزرگی بوده است که تا به امروز ذره‌ای از این آرمان‌ها و اهداف کاسته نشده است و از صلابت، اصالت و رویش پیوسته برخوردار است.

وی به تحلیل  شرایط امروز نظام پرداخت و گفت: طبعاً دشمنان به دشمنی خود ادامه داده و حتی بر آن می‌افزایند همانطور که دوستان بر دوستی خود ادامه می‌دهند، در این شرایط موقعیت ما بسیار حساس است و مسئولان نظام امروز موقعیت ویژه‌ای دارند.

پورمحمدی افزود: امروز مسئولان و کارگزاران نظام صرفاً کارمند نیستند بلکه در عین انجام وظیفه باید در حفظ و تقویت نظام و حفاظت از شعارها و آرمان‌ها کوشا باشند.


انتهاي پيام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.