تبريز؛

دولت از کارآفرینان حمایت می‌کند

ريیس جمهور گفت: باید همه کارآفرینان را تشویق کنیم تا در صحنه تولید و سرمایه‌گذاری حضور یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز؛ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ‌حسن روحانی صبح امروز خط تولید شیشه سهند فلوت تبریز به عنوان بزرگترین خط تولید شیشه کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

ر‌يیس‌جمهور در جمع کارکنان این کارخانه  با قدردانی از کارآفرین تبریزی در راه‌اندازی این خط تولید تاکید کرد:  ادامه مسیر تولید‌ توسط سایر کار آفرینان نیز مورد حمایت دولت است.

وی حرکت کارآفرینان برای تولید و ایجاد رونق اقتصادی جهاد فی‌‌سبیل‌الله دانست و  گفت: تولیدات ایرانی باید قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین‌ روحانی سیاست دولت‌ را حمایت از بخش خصوصی دانست و افزود: این حمایت برای تولید بیشتر و توسعه کشور است.

وی اظهار داشت: باید همه کارآفرینان را تشویق کنیم تا در صحنه تولید و سرمایه‌گذاری حضور یابند و برای پیشرفت و عظمت کشور تلاش کنند.

ريیس جمهور  افزود: باید تلاش کنیم تولیدات کشور قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کند ودر این راه همراهی دولت با بخش خصوصی وجود دارد.

روحانی با اشاره به آغاز به کار شرکت تولید شیشه سهند به عنوان بزرگترین خط تولید شیشه کشور یادآور شد:  این کارخانه که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده امروز محصولاتی قابل رقابت از نظر قیمت و کیفیت با کشورهای پیشرفته دنیا تولید می‌کند.

 همچنین محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت که در این برنامه حضور داشت از نزدیک با کارکنان و مهندسان خط تولید درباره مسائل مربوط به تولید این محصول گفت‌وگو کرد.

این پروژه با مشارکت بخش داخلی و خارجی و با سرمایه‌گذاری ریالی یک‌هزار و 250 میلیارد و ارزی 56 میلیون یورو طی 29 ماه راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال بیش از 600 نفر را فراهم کرده است.


انتهاي پيام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.