به گزارش باشگاه خبرنگاران؛

سورپرایز محجوب، لو رفت

چندی پیش مالک باشگاه ملوان وعده یک سورپرایز را به هوارداران این تیم داد که آن را نیز در خلال صحبت‌های خود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در تیم  ملوان،سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی طبق وعده ای که در روزهای گذشته به هواداران داده بود ، بخشی از برنامه های خود را طی بیانیه‌ای  اعلام کرد.مهمترین نکته این برنامه‌ها ، معرفی فرهاد پورغلامی مربی با تجربه ی انزلیچی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری ملوانان است که عنوان شده توافقات کلی با وی برای فصل آینده صورت گرفته است .
 
 متن بیانیه به شرح ذیل است :
 
با سلام خدمت مردم شریف بندرانزلی و هواداران ملوانِ بزرگ
 
اینجانب طبق وعده ای که داده بودم برخی برنامه های باشگاه برای فصل آینده را برای شما هواداران عاشق ملوان شرح می‌دهم . یک از مهمترین دغدغه‌هایم بحث هیات مدیره باشگاه است که این دغدغه‌ها را با استاندار محترم گیلان و فرماندار محترم شهرستان انزلی در میان گذاشته ام . اینجانب ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار دارم و باید به اندازه سهم خود در انتخاب اعضای هیات مدیره سهیم باشم ، اینطور نباشد که بنده فقط هزینه کنم و هیچ اختیاری در هیات مدیره نداشته باشم ، سرمایه گذار نیاز به امنیت سرمایه گذاری دارد و از استاندار و فرماندار محترم شهر خواسته ام که به این دغدغه من پاسخ مثبت دهند و مرا همراهی کنند تا بتوانیم تصمیمات مناسبی را در این خصوص اتخاذ نماییم .
 
در خصوص مدیرعاملی چندین گزینه وجود دارد که همگی از افراد توانمند و کاملا فوتبالی می باشند . با بعضی از دوستان مذاکراتی انجام گرفته اجازه دهید تا محض نهایی شدن اسمی از آنها نبرم .
 
و اما در خصوص سرمربیگری تیم ملوان فرهاد پورغلامی گزینه ی اصلی باشگاه می باشد و صحبت‌های کلی با وی صورت گرفته و دو طرف کلیات را پذیرفته‌اند و پس از بازگشت اینجانب از سفر امیدوارم که توافق نهایی صورت گیرد. پورغلامی سرمربی‌ای با کارنامه درخشان است و وی خواست اکثر هواداران بوده است و می تواند با دانش و جذب بازیکنان لازم و حفظ سرمایه های فعلی تیمی منسجم را راهی مسابقات کند . البته گزینه های خارجی هم وجود داشت ، اما چون می خواهیم با قدرت لیگ را شروع کنیم و ریسک انتخاب مربی خارجی که شناخت کافی از فوتبال ایران و انزلی ندارد و با تجربه ی قبلی و انتخاب بد استیون مویسیلوویچ ، با شناختی که از پورغلامی داشتم و مشورتی که از کارشناسان و پیشکسوتان گرفتم  ، فرهاد پورغلامی را بهترین گزینه دیدم ، ایشان از سرمایه های ملوان هستند . در اینجا جا دارد ، از فیروز کریمی بابت همهزحماتی که در فصل گذشته برای تیم ملوان کشیدند تشکر کنم ، تلاش‌های وی هیچگاه از یاد هواداران ملوان نخواهد رفت .
 
در فصل گذشته کمی ها و کاستی هایی وجود داشته است که امیدوارم هواداران این کاستی ها را بر من ببخشند تا انشاله فصل آینده فصل پرباری برای هواداران و ملوان باشد و در کنار یکدیگر موفقیت های ملوان را جشن بگیریم . مطمئن باشید که در این فصل با اقتدار پشت تیم هستم و شان و منزلت ملوان بیشتر از آن است که جشن بقاء بگیرد . در یک برنامه و پروسه زمانی دو ساله انشاءالله با کمک همه نخبگان و به دور از جنجال‌ها و فقط برای حفظ منافع ملوان بتوانیم ملوان را آسیایی کنیم و در کنار هواداران روزهای بیاد ماندنی را رقم بزنیم . بنده از انتقاد های سازنده استقبال می کنم و از همه هواداران عزیز خواهش می کنم که انتقاد به همراه راهکار ارائه شود چون به پیشبرد اهداف عالیه ملوان و باشگاه کمک می کند .

سیروس محجوب

انتهای پیام/
 

 

برچسب ها: محجوب ، مالک ، باشگاه ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار