نصرالله‌زاده:

کریمی گزینه اول سرمرییگری ملوان است/حضور رحیمی در باشگاه ملوان صحت ندارد

سخنگوی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه راه آهن است و حضورش برای فعالیت در باشگاه ملوان صحت ندارد.

کریمی گزینه اول سرمرییگری ملوان است/حضور رحیمی در باشگاه ملوان صحت نداردنصرالله‌زاده، سخنگوی سابق تیم فوتبال ملوان ‌انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملوان بندر‌انزلی اظهار داشت: پس از انجام بازی‌های پایانی لیگ چهاردهم تیم در حال استراحت بوده و به محض اینکه شرایط و حساسیت لیگ فاصله بگیریم به فکر لیگ پانزدهم و آماده سازی برای رویاروی بهتر در مقابل تیم‌ها خواهیم بود.
 
وی در ادامه افزود: بعد از استراحت بازیکنان در خصوص آینده تیم ملوان تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
نصرالله زاده در مورد اینکه آیا رحیمی به عنوان مدیر عامل تیم ملوان تعیین می‌شود تصریح کرد: باید عنوان کنم رحیمی همه کاره تیم راه آهن است و شرایط بسیار خوبی در تیم دارد البته گمانه زنی‌هایی انجام شده که وی در ملوان حضور داشته باشد ما گزینه‌های دیگر هم چون باقریان و الماسی را داریم و هنوز حضور رحیمی سندیت پیدا نکرده است.
 
سخنگوی تیم فوتبال ملوان در مورد وضعیت کریمی اضافه کرد: فیروز کریمی گزینه اول برای تیم ملوان است و هنوز به صراحت حضور یا عدم حضور خود را اعلام نکرده است و هنوز چیزی معلوم نیست و همه چیز به تصمیم وی بستگی دارد.
 
وی در مورد حضور پور غلامی نیز گفت: پور غلامی از تیم سایپا جدا شده، هنوز شرایط اینکه وی در تیم ملوان حضور داشته باشد مشخص نیست و در خصوص که کریمی نخواهد به فعالیت خود ادامه دهد، پور غلامی می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر ما باشد.
 
نصرالله زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم با اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات و جذب یک کادر فنی ایده آل در راستای موفقیت ملوان گام پرداختیم.

*سخنگوی باشگاه ملوان برکنار شد

مسئولان باشگاه ملوان بندر انزلی سخنگوی این باشگاه را از سمت خود برکنار کردند.

نصرالله‌زاده سخنگوی باشگاه ملوان انزلی از سمت سخنگو‌یی این باشگاه کنار گذاشته شد البته وی به عنوان مدیر روابط عمومی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کالاگان
۰۶:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
اقا این نصرلله زاده از 3 هفته قبل از اتمام لیگ از ملوان اخراج شده چی زنگ می زنید و باهاش مصاحبه می کنید
آخرین اخبار