ابن قاسم:

اسکوچیچ با فولاد قرارداد امضا کرده است/ لیست مازاد هنوز به دست ما نرسیده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده است و خبرهای منتشره در برخی رسانه ها در خصوص پیوستن وی به تیم های دیگر صحت ندارد.

اسکوچیچ با فولاد قرارداد امضا کرده است/ لیست مازاد هنوز به دست ما نرسیده استحسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه های اردویی  تیم اظهار داشت: به طور کلی تمرینات تیم از 27 خرداد آغاز خواهد شد و قرار است یک اردو در شهر داخلی ایران و یک اردوی خارجی برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در نظر بگیریم اما هنوز مکان اردوها مشخص نیست ودر حال رایزنی هستیم از طرفی دیگر قرار است در حین انجام اردوها و تمرینات تیم 7 بازی دوستانه نیز مد نظر قرار بگیرد.
 
وی در مورد اینکه شایعه شده تیم استقلال به دنبال جذب اسکوچیچ است، افزود: درباره این مساله قبلا اعلام کرده بودم و باید بگویم که اسکوچیچ با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده و کار تمام شده است و به طور کلی به این موضوعات توجه نمی کنیم.
 
ابن قاسم در خصوص لیست مازاد و بازیکنان مورد نیاز تیم بیان کرد: هنوز اسکوچیچ سرمربی تیم لیست مازاد و بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را ارائه نداده و لیستی که در برخی  رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و مورد تایید باشگاه نیست.
 
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت 3 بازیکن خارجی تیم عنوان کرد: سرمربی تیم با حضور بازیکنان خارجی موافقت کرده و درصدد هستیم تا قرارداد بازیکنان خارجی را امضا و ثبت نماییم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار