ابن قاسم:گفتم حرف آخر را اول بزنند/نمی دانم کارخانه در جریان برکناریم هست یا نه

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:برکناری من نظر شخصی مدیرعامل است و بعید می‎دانم کارخانه در جریان این تصمیم باشد.

سرپرست سابق تیم فولاد خوزستان در مورد برکناریش از این سمت در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:
 
مدیرعامل جدید دوست دارد خودش مهرهای کنار دستش را انتخاب کند،به همین دلیل مرا برکنار کرد و به هر حال او مایل به همکاری با من نیست.

وی در مورد دلایل این اقدام گفت: در صحبتی که با هم داشتیم اژدری زاده اشاره کردئ که نقطه نظراتمان با هم یکی نیست و بهتر است من بروم تا فردی با نقطه نظرات مشترک سرپرست فولاد باشد.به هر حال نظر او است و من هم به وی احترام می‌گذارم.من هم فقط  برای اژدری زاده، آرزوی سلامتی دارم و قبول کردم.
 
وی ادامه داد: من از مدت ها قبل اژدری زاده را می شناسم و بدون شناخت از هم نیستیم .در این مورد هم عدم اتفاق نظر، نظر او است و من این طور فکر نمی‌کنم ولی به هر حال احترام می‌گذارم و می پذیرم.
 
ابن قاسم افزود: نمی دانم هدف چه بوده است. ولی او حق دارد آدم‌های دو رو برش را خودش انتخاب کند و در اینباره  نمی توان به او خرده گرفت.در جلسه اخیری که باهم داشتیم به او گفتم موضوع را کش ندهد و حرف آخر را اول بزند.او هم عنوان کرد نمی خواهد با هم کار کنیم.این حق مسلم اوست و از اختیاراتش استفاده کرده است.در مورد داستان خانه تکانی هم واقعا نمی‌توانم با اطمینان نظر دهم در مورد جزئیات هم نمی‎خواهم صحبت کنم چون به صلاح تیم نیست.
 
وی اشاره کرد: الان شرایطی نیست که بخواهیم به جزئیات بپردازیم .تیم شرایط حساسی را دنبال می کند و در فصل یارگیری است .بهتر است به بهانه موفقت فولاد در نقل و انتقالات سکوت کرد.قطعا هواداران فولاد با توجه به علاقه‌ای که به این تیم دارند خود را در همه مسائل دخیل می‌دانند ولی امیدوارم این اتفاقات باعث عکس العمل آنها نشود.آرزو می‌کنم اتفاقی نیفتد و مسئولینی که بر مسند کار هستند هر چه سریعتر تیمی قدرتمند ببندند تا از رقبا عقب نمانند.
 
ابن قاسم در خصوص این که این تصمیم کارخانه است یا شخص اژدری زاده بیان کرد: فکر نمی‌کنم کارخانه در جریان برکناری من باشد.نمی دانم که او اختیار دارد یا نه ولی فکر می‌کنم برکناری من نظر شخصی وی بود و تصمیمی جمعی نبود.به هر حال شرایط برای فولاد بحرانی است .فقط اژدری زاده آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در به ثمر رساندن فولاد موفق باشند.
 
وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اژدری زاده توانایی این کار را دارد که فولاد را به جایگاه خوبی برساند، به هر حال او فولاد نوین را به لیگ برتر آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار