بهنام احمدپور مدیر شبکه‌ی رادیویی ایران:

مهران دوستی، صدا و عصاره‌ی ماندگار رادیو بعد از انقلاب اسلامی است

بهنام احمدپور مدیر شبکه‌ی رادیویی ایران در خصوص درگذشت مهران دوستی بیان کرد: مهران دوستی چکیده و عصاره‌ی رادیو بعد از انقلاب اسلامی است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بهنام احمدپور مدیر شبکه‌ی رادیویی ایران در خصوص درگذشت مهران دوستی بیان کرد: مهران دوستی چکیده و عصاره‌ی رادیو بعد از انقلاب اسلامی است و اینکه در کارهایش یک حرفه‌ای به تمام معنا و یک دوست خیلی خوب مانند اسمش دوستی بود و باید به همه‌ی خانواده‌ی بزرگ رادیو  تسلیت گفت.

احمدپور مدیر سابق شبکه‌ جوان در خصوص صمیمیت و رفاقت خود با مرحوم دوستی بیان کرد: مهران دوستی را قبل از شبکه‌ی رادیویی جوان می‌شناختم و این رفاقت با شکل گرفتن شبکه‌ی جوانی رنگ و بوی بیشتری گرفت.

وی در ادامه فزود: در این چند سالی که در رادیو جوان بودم هر موقع که می‌خواستم مثالی از نگاه حرفه‌ای بزنم، مهران دوستی بهترین الگو برایم بود، چون یک اجرا را تمام و کمال انجام می‌داد و برایش بازه زمانی و عوامل کار مهم نبود و کار را به بهترین نحو به نمایش می‌گذاشت.

احمدپور پیرامون افتخارات مهران دوستی در این 35 سال حضور در رادیو بیان کرد: مهران دوستی در تمام این سال‌ها برای رادیو افتخار آفرینی کرد، همچنین در همین چند سالی که رادیو جوان بودم جایزه مهمترین بخش ( A.B.U ) را نصیب خود کرد و در تمام عرصه‌های رادیویی که لازم بود بدون هیچ توقع خاصی حضور داشت.

وی ادامه داد: در چند سالی که با مهران دوستی آشنایت داشتم، حتی در یک مورد هم وارد بحث‌های مالی و مادی نشد و بیشتر از این برای خودش و شنوندگانش حرمت قائل بود و فقط می‌توانم بگویم، رادیو امروز یکی از بهترین‌های صدا را از دست داد. و کسی مانند دوستی جایگزینی نمی‌شود که پای‌بند به اصول و رفتار حرفه‌ای باشد و با تمام وجود و انرژی برنامه اجرا کند.

احمدپور تاکید کرد: این اواخر هم که برای اجرا می‌آمد، حتماً نیم ساعت قبل از شروع برنامه، متن را روخوانی می‌کرد و تمام برگه‌ها و گفته‌ها را تنظیم می‌کرد و اجرای منحصر به فرد خودش را داشت و کسی را جایگزین خود ندارد.

به همین دلیل است که مهران دوستی، دوستی باقی ماند.

وی بیان کرد: انشاالله مورد لطف و رحمت خدا قرار بگیرد و از  حالا که مهران نیست باید قدر مهران دوستی را بهتر بدانیم، هستند نخبه‌ها و کسانی که در رادیو کار می‌کنند، امیدوارم قدرشان را زمانی که زنده هستند بیشتر و بهتر بدانیم.

احمدپور در آخر خاطرنشان کرد: خیلی خوش حالم از اینکه توانستیم در مراسم جشنواره‌ی جوانه 4 از مهران عزیز تجلیل کنیم و به پاس 35 سال اجرا و زحمت در رادیو قدردان او باشیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار