در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

اقلیمی: مجللی در کاپ 2 آلمان به جایگاه پنجم رسید

سرمربی رشته کانوکانادایی قایقرانی گفت: عادل مجللی در کاپ2 آلمان به جایگاه پنجم رسید.

اقلیمی: مجللی در کاپ 2 آلمان به جایگاه پنجم رسیدایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کاپ آلمان به اتمام رسید و عادل مجللی در ماده 200 متر نفر پنجم شد که نسبت به حضورش در پرتغال بهتر بود و با توجه به باد مخالف زمان مسابقات بیشتر شد که عادل مجللی با 40:41:861 در جایگاه ششم قرار گرفت.

وی افزود: رقیب عادل مجللی (لیکیانگ) با توجه به اینکه نفر سوم جهانی است به جایگاه دوم دست پیدا کرد و احتمال گرفتن سهمیه را دارد.

اقلیمی در ادامه به مسابقات سال پیش اشاره کرد و گفت: در مسابقات WORLD CUP3 عادل به فینال B راه یافت اما کیلیانگ به فینال A رفت و (لیکیانگ) در مسابقات قهرمانی جهان نیز اول شد و به المپیک راه یافت.

وی تصریح کرد: از دیگر رقبای سرسخت ایران روسیه بود که امسال در این مسابقات شرکت نکرده بود. قایقرانان اعزامی به کاپ3 معرفی شدند با تمرینات بیشتر فاصله را با رقبا کم می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کانوکانادایی به کاپ 3جهانی اشاره کرد و گفت: در حال انجام برنامه‌های کاپ 3 جهانی هستیم که 2 نفر از ورزشکاران کانو از جمله علی اجاقی و کیا اسکندانی در آن حضور پیدا خواهند کرد و بعد از کاپ 3قایقرانان به منظور تمدید روادید به ایران باز می‌گردند و مجددا تیم ملی به همراه عادل مجللی برای ادامه تمرینات به لهستان اعزام می‌شود.

سرمربی تیم ملی کانو کانادایی در ادامه بیان داشت: تیم ملی کانو رقبای سرسختی دارد و به این منظور نیاز به تجارب زیادی دارد که فدراسیون هم با توجه به اینکه در روند آماده‌سازی تیم است باید حامی ما باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم و بدون صبر و تحمل و تلاش نتیجه‌ای عاید نخواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: تمریناتمان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم فاصله خود را با بقیه رقبا جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار