تبدیل مدال‌های آسیایی قایقرانی به المپیکی‌

قایقرانان ایرانی برای تبدیل مدال‌های آسیایی خود به مدال المپیکی روزانه ساعت ها فعالیت را برای دستیابی‌ به این مهم در دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات المپیک در پیش است و ورزشکاران قایقرانی به منظور حضوری پر قدرت در مسابقات تلاش شایسته‌ای  ایفا کرده اند تا بتوانند مدال های خوشرنگ آسیایی را تبدیل به مدال المپیکی کنند.

 هر روز به مسابقات نزدیک می شویم و دراین میان ورزشکاران قایقرانی روزانه سر نوبت یک ساعت و نیمه ورزش های مختلفی را در دستور کار خود دارند که از جمله آنها می توان به ورزشکاران کانو اشاره کرد با توجه به اینکه همه ورزشکاران  یک روز کامل استراحت دارند بقیه روزها را تا شش ساعت تمرینات بد نسازی  و موازی و پا روزنی انجام می‌دهند.

 همچنین ورزشکاران جوان در رشته کایاک سه جلسه یک ساعت و نیمه، تمرینات استقامتی انجام می‌دهند و یک روز در هفته استراحت دارند که  هر چه به شروع مسابقات نزدیک تر می شویم زمان تمرینات استقامتی کاهش می یابد اما ورزش های سرعتی افزایش پیدا می کند تا اواخر تیر ماه که خود را به منظور  حضور در مسابقات آماده می‌کنند .

قایقرانان با توجه به اینکه تا به حال مدال المپیکی دریافت نکرده اند باید حضوری پر رنگ داشته باشند که امیدوارم با همکاری فدراسیون و هیات ها و  در درجه اول تمرینات مستمر خود به این مهم دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، المپیک ، مدال ، کایاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار