طلایی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران :

ارتقای هم‌افزایی با واگذاری انتخاب اعضای محله به ستاد شورایاری‌ها

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به منظور دوری از موازی‌کاری و ارتقای هم‌افزایی و تعامل بیشتر اقدام به واگذاری انتخاب اعضای محله به ستاد شورایاری‌ها کرده است.

ارتقای هم‌افزایی با واگذاری انتخاب اعضای محله به ستاد شورایاری‌هامرتضی طلایی ، نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب امنای محله از سوی ستاد شورایاری ها اظهار کرد: ستاد هماهنگی شورایاری‌ها بر امور شورایاری‌ها که بر اساس اساسنامه و وظایف تعریف شده در محلات شهر تهران در حال فعالیت هستند نظارت می‌کند و همچنین برنامه مصوب شورای اسلامی تهران، شهرداری می‌تواند در محلات شهر تهران اقدام به تشکیل ستاد مشارکت‌های اجتماعی بنماید، بنابراین شهرداری تهران با تشکیل ستاد مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر اقدام به ایجاد ساختار مردمی مدیریت محلات نموده است.

انتهای پیام/

وی با اشاره به ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر میان نهادهای محلی افزود: شهرداری به منظور تعامل و هماهنگی و همکاری بیشتر میان نهادهای محلی از جمله شورایاری‌ها، مساجد، بسیج ، آموزش و پرورش، هیئات مذهبی، سازمان های مردم نهاد اقدام به تشکیل هیئت امنا نموده است.

طلایی ادامه داد: شهرداری با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلب مشارکت مردم در اداره شهر و مدیریت علیه اداره آن را به امنا محله سپرده است که شورایاران هم جزء امنا هستند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران به منظور ایجاد هم‌افزایی در محله‌های شهر و رسیدن شورایاری‌ها به اهداف کیفی و کمی اقدام به واگذاری انتخاب‌ امنای محله به ستاد شورایاری‌ها کرده است.

طلایی تاکید کرد: ستاد هماهنگی شورایاری ها متولی امر شورایاری در محلات شهر تهران هستند که هماهنگی و تعادل میان شهرداری و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در دوره چهارم و به منظور دوری از موازی‌کاری این کار صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار