کمیجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زمینه اجماع اصلاح‌طلبان در تمام استانها فراهم می‌شود

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه این شورا گفت: در این جلسه مقرر شد زمینه اجماع اصلاح‌طلبان در تمام استان‌ها با مشارکت همه احزاب اصلاح‌‌طلب و شخصیتهای همسو فراهم شود.

فراهم شدن زمینه اجماع اصلاح‌طلبان در تمام استانها"فرج کمیجانی" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: این جلسه طبق روال همیشگی و با حضور حداکثری اعضا تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان اعزامی از طرف این شورا به استانهای اردبیل، بوشهر، سیستان‌ و بلوچستان، کرمان، مرکزی، همدان، کردستان، فارس و گیلان گزارشات مفصلی از نتایج سفر خود به اعضای جلسه ارائه دادند.

کمیجانی تصریح کرد: پس از بحث و تبادل‌ نظر مقرر شد زمینه اجماع اصلاح‌طلبان در تمام استان‌ها با مشارکت همه احزاب اصلاح‌‌طلب و همسو و همچنین شخصیتهای تاثیر‌گذار فراهم شود که این موضوع از طرف شورای هماهنگی تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان خاطر‌نشان کرد: اعضای جلسه از پاسخ دفتر مقام‌ معظم رهبری به پیام تسلیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مناسبت در‌گذشت خواهر رهبر انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار