اصفهان؛

ایجاد نشاط هرچه بیشتر با طرح کوله پشتی‌های تفریحی

شهروندان اصفهانی با دریافت کوله پشتی‌های تفریحی در پارک ناژوان از تفریح خود لذت بیشتری خواهند برد.

مدیر تفریحی فرهنگی پارک ناژوان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار باشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: تفریح سالم و ایجاد یک فضای مناسب تفریحی در منطقه پارک جنگلی اصفهان از دغدغه های مسیولین شهرداری اصفهان بوده ودر این راستا اقدام به اجرای طرح تحویل کوله پوشتی های تفریحی در این منطقه نمودیم.

مرتضی مسجدی افزود: در این طرح که برای اولین بار در سطح کشور اجرامی شود کوله پشتی هایی در نظر گرفته شده که شهروندان اصفهانی و کلیه مهمانان می‌توانند در روزهای تعطیل از انها استفاده و در کنار طبیعت تفریحی سالم داشته باشند.

وی ادامه داد: تفریحی سالم است که از آموزه های دینی نشأت گرفته باشد و با در برگرفتن تمام اعضای خانواده ایجاد همدلی و شور و نشاط کند که در این کوله پشتی‌ها تمام این معیارها لحاظ شده است.

مدیر تفریحی فرهنگی پارک ناژوان اصفهان ادامه داد: این کوله پشتی‌ها شامل بازی های فکری، بازی‌های بومی محلی، وسایل طناب کشی، کتاب‌های شعر و کتاب های مذهبی می‌باشد که کل اعضای خانواده از کودک تا سالمند می‌توانند از ان بهره‌مند شوند.

مرتضی مسجدی تصریح کرد: خانواده‌ها و شهروندان محترم در روز های تعطیل با ارائه کارت شناسایی از ساعت ۹ الی ۱۶می‌توانند از این کوله پشتی‌ها به صورت امانی استفاده نمایند.

وی ارزش هر یک از این کوله پشتی‌ها را بالغ بر ۱۵۰ هزارتومان برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت استقبال شهروندان از این طرح برای ایجاد یک تفریح سالم طرح هایی دیگر نظیر راهنمای گردشگر و سفیران تفریحی برای راهنمایی مردم در پارک ناژوان راه اندازی می‌شود.  ژ

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.