ساری ؛

دستگيري قاتل فراري پس از 18 ماه در آمل

فرمانده انتظامی آمل ازدستگیری قاتل فراری پس از18ماه دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ سررهنگ ولی الله گنجیان گفت : ماموران پليس آگاهي شهرستان " آمل " ، متهم به قتل مردي جوان را که در شهرستان " زابل" سيستان و بلوچستان مرتکب جنايت شده بود، پس از يک سال و نيم فرار از دست قانون، در اين شهرستان شناسايي و دستگير کردند.

وی افزود : در پي وقوع قتل در هشتم آبان ماه سال 1392 در شهرستان زابل که بر اثر آن فردي " رحمت – و " 25 ساله با ضربات چاقو، مردي جوان را از پاي در آورد، و متواري شد، کارآگاهان پليس آگاهي رد اين متهم به قتل را در شهرستان آمل شناسايي کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد : با کشف سرنخ هايي از رد پاي قاتل فراري در شهرستان آمل با هماهنگي هاي قضايي، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل قرار گرفت .

وی بیان داشت : پس از وصول نيابت قضايي و انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، محل اختفاء قاتل فراري در يکي از مناطق مسکوني شهر شناسايي شد.

گنجیان ادامه داد : ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي متهم به قتل را دستگير کردند، متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، لب به اقرار گشود و اظهار داشت: با همسر مقتول ارتباط پنهاني داشته است و زماني که مقتول از اين موضوع با خبر شد، بعلت درگيري با وي، با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است .

وی اظهارداشت : متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: دستگیری ، فراری ، قتل ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.