ساری؛

خبری خوش برای باغداران مازندرانی

هزار و 380 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به باغداران مازندران پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساریو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تخصیص اعتبارات ملی و استانی سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته نسبت به سال 92 دو برابر بوده است گفت: سال گذشته 55 درصد اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی تخصیص یافته است.

سید محمد جعفری افزود: 368 میلیارد ریال اعتبار در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون جهت بالا بردن ضریب مکانیزاسیون استان به سازمان جهاد کشاورزی مازندران اختصاص یافته است.

به گفته معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران این میزان اعتبار با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و عاملیت بانک کشاورزی جهت تجهیز ناوگان ماشین آلات بخش کشاورزی در سطح استان هزینه خواهد شد و تا هفته آینده به شهرستان ها ابلاغ می شود.

جعفری افزود: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها ضمن تشکیل ستاد سرمایه گذاری نسبت به توزیع آن به متقاضیان دارای اهلیت اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: بر اساس ابلاغیه کشور این تسهیلات به تولیدکنندگان محصولات باغی استان در قالب سرمایه در گردش جهت کمک هزینه تولید و جبران خسارت سرما و برف سال 92 و اصلاح و نوسازی باغات با عاملیت بانک کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها پرداخت می شود.

جعفری تصریح کرد: تقسیم این اعتبارات طی 10 روز آینده انجام و به شهرستان ها ابلاغ خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به زراعت بهاره اشاره کرد و افزود: امسال 407 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافته که این اعتبار بر اساس نوع محصول و سطح زیر کشت به شهرستان ها توزیع می شود.

وی گفت این اعتبارات از محل منابع داخلی بانک بوده و متناسب با زمان برداشت محصول و حصول درآمد یک ساله است.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.