قم؛

تقدیر از برگزیدگان نخستین آزمون سراسری مهدویت با حضور سردار سرلشکر رحیم‌ صفوی در قم

از برگزیدگان اولین آزمون سراسری مهدویت با حضور سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌ صفوی تقدیرشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ در این مراسم که سردار سرلشکر صفوی و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی حضور داشتند از برگزیدگان نخستین آزمون سراسری مهدویت تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در این مراسم ابراز کرد: آن دسته از افرادی که در عرصه‌ مهدویت فعالیت می‌کنند باید به لطف خداوند باری تعالی و توجه حضرت ولی عصر(عج) امیدوار باشند زیرا اگر لطف پروردگار و عنایات امام عصر نبود این افراد در این عرصه فعالیت نداشتند.

وی در ادامه اظهار کرد:در کنار فعالیت های مهدویت باید به مسئله قرآن هم پرداخته شود و نباید در جامعه اسلامی و مذهبی ما تعداد تشکیل جلسات قرآن کم شود و در اصل قرآن و اهل بیت(ع) از یکدیگر جدا نیستند.

قرائتی اضافه کرد: دستور هایی که قرآن کریم برای زندگی انسانها مطرح کرده می تواند تاثیرات زیادی برای جامعه اسلامی داشته باشد و اگر یک نگاه همه جانبه به جامعه اسلامی داشته باشیممی توانیم به دستاوردهای بیشتری در عرصه ی فرهنگی برسیم.

در ادامه ی این دیدار سردار سرلشکر صفوی از اوضاع یمن گفت:آل سعود جز حمله به یمن و دخالت های وحشیانه ی نظامی راهی برای خود نمی دید و این اقدام بی شرمانه را علی رغم مخالفت شدید کشورهای دیگر و فقط با اجزه و تایید آمریکا  و اسرائیل و غربی ها انجام داد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد:اگرچه عربستان نتوانست نیروهای مصر و پاکستان و اردن و غیره را برای حمله به یمن به کار گیرند ولی با ادامه ی بمباران ها هزاران هزار مردم بی دفاع و مظلوم را به خاک و خون کشیدند.
 
انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.