قم؛

حضور 6 هزار طلبه در مسابقات تفسیر و حدیث حوزه علمیه

مدیر کل دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از ششمین دوره مسابقات تفسیر و معارف حدیث حوزه علمیه که با رقابت بیش از 6 هزار طلبه برگزار می‌شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  قم؛ حجت‌الاسلام مقنی نصر آبادی گفت: مسابقات تفسیر و معارف حدیث حوزه‌های علمیه به صورت کتبی در سراسر کشور برگزار می‌شود و ششمین دوره مسابقات تفسیر نیز در رشته‌های ادعیه و زیارات، معارف حدیث،  حفظ موضوعی قرآن کریم، تفسیر قرآن و حفظ حدیث برگزار خواهد شد.  

وی با بیان اینکه : تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات نسبت به سال قبل سه برابر بوده گفت: منبع آزمون طلاب سطح دو سوره کهف براساس تفسیر المیزان و منبع آزمون طلاب پایه‌های یک تا شش نیز جزء 30 و بر اساس تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی است و همچنین رشته حفظ موضوعی قرآن کریم هم بر اساس کتاب 365 موضوع قرآن کریم تالیف آقای سید مهدی‌هاشمی برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات بصورت تک مرحله‌ای خواهد بود و همزمان پنجشنبه، سوم اردیبهشت ماه در تمام حوزه‌های علمیه در سراسر کشور برگزار می‎شود خاطرنشان کرد: از برگزیدگان این مسابقات نیز در استان‌ها به صورت مستقل تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.