رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم؛

رکاب زنان قمی به مرحله نخست لیگ کوهستانی دوچرخه‌سواری کشوراعزام شدند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم از اعزام کردن رکاب زنان قمی به مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ آقای حججی گفت: بعد از دوری چند ساله از سطح اول رقابت‌های باشگاهی دوچرخه‌سواری کشور، دوچرخه سواران قمی اکنون در تمام رده‌های سنی آمادگی کامل در مسابقات باشگاه‌های کشور را دارند. 

وی افزود: قابلیت بالای قم در رشته دوچرخه سواری قابل تحسین است و قطعاً یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت حضور مداوم و مستمر رکاب زنان قمی در رقابت‌های لیگ قهرمانی کشور است. 

محمد کاظم حججی ابراز داشت: با توجه به دیر خبردار شدن ما از برنامه های فدراسیون در مورد برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه سواری وزمان اعزام کردن تیم به مسابقات، اما رکاب زنان ما آمادگی خوبی را برای حضور در این مسابقات دارند. 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه خاطر نشان کرد: تیم دوچرخه‌سواری قم با ترکیب چهار دوچرخه‌سوار (  رده سنی بزرگسالان)، سه رکابزن (رده سنی جوانان)، یک دوچرخه‌سوار (رده سنی نوجوانان) و یک مربی و یک سرپرست به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. رقابت‌ها در رشته کراس کانتری برگزار می‌شود. 

وی مطرح کرد: در نخستین مرحله از فصل جدید رقابت‌های کشور در رشته کوهستان و در بخش آقایان برگزار می‌شود و این در حالیست که اولین مرحله لیگ باشگاه‌های کوهستان در سال 1394در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و ضمن اینکه شروع رقابت ها از بیست و هفتم فروردین می باشد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.