اصفهان؛

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان کلید خورد

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این شهرستان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه نشست صمیمی با هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و تئاتر در فرهنگسرای مهر این سازمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت:این رو یداد فرهنگی هنری بزرگ 11 سال متوالی است که با همدلی و تلاش هنرمندان و مسوولین کاشانی برگزار می شود.

مهدی نادعلی، با تقدیر و تشکر از تلاش پیشکسوتان و حمایت فعالان عرصه هنر و تئاتر کاشان در برگزاری این جشنواره افزود: فعالیت دلسوزانه هنرمندان مجرب و صادق کاشانی به ویژه "محسن خسروی" به عنوان پدر مجموعه تئاتر در این شهرستان قابل تحسین و ستایش است.

وی، با تاکید بر جایگاه رفیع هنرمندانبرجسته ملی و حضور آنها در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری کاشان افزود: رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حوزه های تخصصی به ویژه تئاتر با همت و همکاری هنرمندان این شهرستان زمینه های اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مطلوبی را فراهم کرده است.

به گفته وی، گروه هنری تئاتر کاشان نیز با اجرای برنامه های مختلف در فرهنگ سراها و مکان های عمومی خاصه از طریق هنر تئاتر ارتباط تاثیر گذار فرهنگ سرا با خانواده ها، حضور در برنامه های مختلف و ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای آنها را از در ترویج فرهنگ هنر تئاتر ایجاد کرده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و گذشتگان هنرمند در این خطه گفت: کتابخانه این فرهنگسرا 10با هزار جلد کتاب در موضوع فرهنگی و هنری فضایی خاصی برای ارتقای معلومات هنری علاقه مندان فراهم کرده است.

نادعلی،در پایان، با تشکر از حمایت ها و مساعدت های شهردار کاشان گفت: پیش بینی می شود یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با پشتیبانی هنرمندان و پیشکسوتان و تلاش همه دست اندرکاران امسال نیز همچون سال های گذشته موثر ، سازنده و مطلوب برگزار شود. 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، مهر ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.