حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در حسینیه جماران:

حزب‌الله لبنان، مبارزان یمن و مقاومت سوریه فرزندان امام‌ خمینی هستند/ ترس استکبار از تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز حزب‌الله لبنان، مبارزان یمن و مقاومت سوریه فرزندان امام خمینی(ره) هستند و جبهه استکبار می‌ترسد که حزب‌اللهی دیگر در لندن و واشنگتن شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در آستانه سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) جمعی از اعضای جامعه بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان ویژگی‌های امام راحل او را احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) خواند و اظهار داشت: خدا در قرآن راجع به اسلام کارکردهایی گفته که ما عین آن را در مورد امام(ره) مشاهده می‌کنیم خداوند در قرآن فرموده پیغمبر آمده تا شما را زنده کند و شما بدون دین مرده متحرکی هستید امام هم با انقلاب اسلامی هم اسلام و هم جامعه را زنده کرد.

وی انقلاب را عامل هراس جبهه استکبار و مرگ تدریجی آن دانست و افزود: قبل از انقلاب مشکل استکبار با جوانان فلسطینی تنها سنگ آنها بود اما حالا انقلابی که امام پایه‌گذار آن بود ترسی در دل استکبار انداخته که موشک‌های جوانان فلسطینی توانسته گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس را ناکارآمد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: امروز حزب‌الله لبنان، مبارزان یمن و مقاومت سوریه فرزندان امام خمینی(ره) هستند و همگی از مکتب امام درس گرفته‌اند و جبهه استکبار می‌ترسد که حزب‌اللهی دیگر در لندن و واشنگتن شکل بگیرد.

وی به درگاه خداوند سپاسگزاری کرد و گفت: سپاس از آن خدایی است که شخصی آمد که ما را حیات دوباره داد و اسلام به واسطه اقدام او زنده شد و جامعه حیاتی دوباره پیدا کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی حسینیه جماران را نماد میثاق جوانان با امام دانست و افزود: در این محل جوانانی آمده‌اند و با چشمی اشک‌آلود از امام خواستند تا دعا کند که آنها شهید شوند. حال ما چه وظیفه‌ای در شرایط فعلی داریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: امام نه مرده است و نه کهنه شدنی است، چون اگر مرده بود مهر او در دل ما جایی نداشت.

وی ادامه داد: دشمن می‌گوید امت بی‌امام و امام بی‌امت نه خطر دارند و نه اقتدار همانند آنچه که موجب قربت علی‌بن‌ابی‌طالب و سایر ائمه معصومین در صدر اسلام شد اما امت متصل به امام در نقطه مقابل قرار گرفته یعنی شکست ندارد و آنچه که این انقلاب را به پیروزی رساند اتصال آن به امام است.

وی افزود: این امام هم می‌تواند امام خمینی در گذشته باشد و هم فرزند خلف مکتب امام یعنی مقام معظم رهبری، پس شرط پیروزی راه پیروی از ولی‌فقیه زمانه است این یعنی همان بصیرت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اعیاد شعبانیه درس مکتب حضرت علی اکبر را پیروی از امام زمان خود و نترسیدن از خطرات دانست و افزود: دشمن هدفش نقطه اتصال امت و رهبری است، ما باید مانند علی اکبر(ع) در راه ولایت قدم برداریم مانند زمانی که او در مسیر کربلا وقتی از امام حسین(ع) خبر شهادت را پیشاپیش دریافت کرد پرسید: آیا راه ما درست است و وقتی با پاسخ مثبت روبرو شد جواب داد پس چه ترسی از شهادت و مردن؟

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه به برنامه امام برای آینده اشاره کرد و گفت: امام با انقلاب بزرگ‌ترین زمینه ظهور را فراهم کرد، همان‌طور که ما در روایات داریم زمانی که فساد زیاد شود امام زمان ظهور خواهد کرد در روایتی دیگر هم داریم که مردم اگر تشنه حکومت دینی و صالح شوند ظهور اتفاق خواهد افتاد.

وی مقام معظم رهبری را مالک اشتر امام زمان دانست و ادامه داد: به جای آنکه به دنبال علائم ظهور باشیم باید بر روی شرایط ظهور تمرکز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران نبودن تولی اهل‌بیت یعنی محبت و پیروی محض مردم صدر اسلام از ائمه حق و نبودن تبری که فرمان‌ناپذیری از حاکمان ظلم و جور است را عامل انحطاط جوامع آن زمان دانست و عنوان داشت: مردم ما الحمدالله  هم‌اکنون هم از دشمنان دین و ولایت تبری می‌جویند و هم تشنه تولی امام معصوم و جانشین بر حق آن هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی مردم در کشور ما نسبت به نایب امام زمان خود که در شرایط فعلی مقام معظم رهبری هستند عاشقانه اطاعت‌پذیرند ان‌شاءالله قطعآ از امام زمان خود هم عاشقانه اطاعت می‌کنند، یعنی مانند منتظران قوم بنی‌اسرائیل و یا منتظران کوفه نسبت به امام حسین(ع) قطعآ عمل نخواهند کرد. 

انتهای پیام/

 

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار