در روز دوم مسابقات آبهای آرام کاپ 3 جهانی؛

قایقرانان ایران به مصاف حریفان خود رفتند

قایقرانان تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان روز گذشته 9 خردادماه در مسابقات آبهای آرام کاپ 3 جهانی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بر این اساس در مسابقات روز گذشته در گروه اول مرحله مقدماتی کایاک چهارنفره 500 متر بانوان مائده طهماسبی، هدیه کاظمی، مهسا آذری و آرزو حکیمی با قایقرانان کشورهای ترکیه، کره جنوبی، لهستان، مجارستان، دانمارک، روسیه، انگلستان و چین مسابقه دادند و در نهایت با زمان 1:58.456 دقیقه در رده نهم ایستادند و از دور رقابتها کنار رفتند.

در گروه دوم این ماده نیز سارا حنیفه زاده، سارا کاظمی، کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی دیگر نمایندگان کشورمان با زمان 1:59.516 دقیقه هشتم و حذف شدند. در این گروه کشورهای چین، آلمان، سوئد، کانادا، دانمارک، لهستان و نروژ حضور داشتند.

در مرحله مقدماتی کایاک یکنفره 200 متر بانوان آرزو حکیمی در گروه یک در مصاف با حریفانی از کشورهای نیوزلند، انگلستان، ترکیه، آلمان، هلند و پرتغال، با زمان 47.672 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در گروه 2 این ماده هدیه کاظمی نیز با پاروزنان چین، کانادا، اتریش، ازبکستان، ترکیه و مجارستان به رقابت پرداخت و در نهایت با زمان 48.380 ثانیه چهارم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
در مرحله نیمه نهایی نیز نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. کاظمی در گروه 2 با قایقرانان کشورهای سوئد، کانادا، آلمان، چین، لهستان، ترکیه، مجارستان و تونس مسابقه داد و با زمان 47.220 ثانیه هفتم شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در گروه 3 مرحله نیمه نهایی این ماده حکیمی نیز در مصاف با حریفان خود با زمان 46.172 ثانیه در رده ششم ایستاد و به فینال B راه یافت. در این مسابقه قایقرانان کشورهای نیوزلند، قزاقستان، اتریش، کانادا، ترکیه، تونس و پرتغال حضور داشتند.

در کایاک دونفره مسافت 200 متر مردان رضا رئیسی و امین بوداغی با پاروزنان کشورهای سوئد، بلژیک، چین، ازبکستان، نروژ و کره جنوبی به رقابت پرداختند و در پایان با زمان 39.140 ثانیه ضمن قرار گرفتن در رده ششم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این ماده نیز نمایندگان کشورمان به مصاف چین، استرالیا، ایتالیا، آلمان، لهستان، چین و ازبکستان رفتند و در نهایت با زمان 35.896 ثانیه هشتم شدند و به فینال B راه یافتند.

ملی پوشان کشورمان امروز در روز پایانی این رقابتها در فینال A مواد کانوکانادایی یکنفره 500 متر مردان و کایاک یکنفره 5000 متر مردان و فینال B مواد کایاک یکنفره مسافت 200 متر بانوان و کایاک دونفره 200 متر مردان با حریفان خود مسابقه خواهند داد.


انتهای پیام/
برچسب ها: کاپ ، جهانی ، قایقرانی ، آرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار