ایتالیا در انتظار سهمیه سوم لیگ قهرمانان اروپا

حساس‌ترین دیدار هفته‌های اخیر ایتالیا امشب در حالی بین لاتزیو و ناپولی برگزار می‌شود که سهمیه‌ سوم ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود.

ایتالیا در انتظار سهمیه سوم لیگ قهرمانان اروپابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی دیدار ناپولی - لاتزیو حساس‌ترین دیدار امشب جهان لقب گرفته. فیروزه‌ای پوشان که 3 امتیاز بالاتر از ناپولی با 67 امتیاز سوم هستند با 2 شکست اخیر خود مقصر این وضعیت هستند.
 
بر اساس این گزارش: به این دلیل این دیدار در بندر ناپله حساس شده که ناپولی با کسب پیروزی و 3 امتیاز به لاتزیو هم امتیاز می شود، اما به دلیل قوانین کالچو با نتیجه بازی‌های رو در رو می‌تواند رتبه‌ سوم را با وجود تفاضل بهتر گل لاتزیو از آن خود کند.
 
ناپولی در این دیدار با ترکیب 1-3-2-4 با سرمربیگری رافائل بنیتس سرمربی فصل آینده رئال مادرید به مصاف لاتزیو با ترکیب 3-3-4 با سرمربیگری استفانو می‌رود.
 
بازیکنان ناپولی در این دیدار ماریانو آندویار، کریستن ماجو، کولبالی، فائوز غلام، رائول آلیپول، خوزه ماریا کالخون، دریس مرتنس، مارک همیسک، داوید لوپز، گوفان ایلنر، گونزالو هیگوآین خواهد بود.
 
همچنین فدریکومارکتی، استفان ده فری، ادسون برافید، دو سان باشا، سانتیاگو جنتله، مارکو پارلو، شادلولیچ، دانیلو کاتلدی، فیلیپه اندرسون، فلیپ جور جویچ، آنتونیو کاندروآ بازیکنان لاتزیو در این دیدار خواهند بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار