فخر‌الدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بازگشایی ارکستر موسیقی ملی خرداد ماه در تالار وحدت

ارکستر ملی فعالیت خود را از خرداد ماه در تالار وحدت آغاز می‌کند.

فرهاد فخر‌الدینی رهبر ارکستر ملی در خصوص گشایش دوباره ارکستر موسیقی ملی و روند تمرین‌ها در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال تمرین و آماده شدن برای بازگشایی ارکستر موسیقی ملی ایران و برگزاری کنسرت در تالار وحدت هستیم که در تاریخ 20 تا 22 خرداد‌ماه برگزار می‌شود.

رهبر ارکستر موسیقی ملی ادامه داد: من رهبر تمام وقت ارکستر رادیو تلویزیون به مدت 8 سال بوده‌ام و افسوس می‌خورم که از آن اجراها هیچگونه فیلم با کیفیتی در اختیار ندارم تا بتوانیم به دوست‌داران این موسیقی تقدیم کنیم، این موضوع تنها به فیلم‌های من بر نمی‌گردد بلکه فیلم‌های ارکستر گل‌های روح‌الله خالقی یا ارکستری که بنان خوانده باشد در اختیار نداریم.

فخرالدینی افزود: در تلاشیم جهت تهیه و توزیع برای علاقه‌مندان غایب در ارکستر ملی آرشیوی تهیه کنیم، تا از این جهت یک فیلم خوب و با کیفیت به عنوان نمونه ارکستری که در اسفند‌ماه سال 92 در برج میلاد برگزار شد را در اختیار مردم به عنوان یک DVD قرار داده‌ایم.

وی درخصوص حال و روز این روزهای ارکستر موسیقی ملی اظهار داشت: فعالیت خود را دوباره شروع کرده‌ایم و امیدوارم که روزهای خوب پیشرو داشته باشیم.

فخرالدینی در پایان برای جوانان علاقه‌مند به موسیقی گفت: من همیشه اعلام کرده‌ام که چه به عنوان آهنگساز، خواننده یا نوازنده از حضور جوانان علاقه‌مند به این عرصه استقبال می‌کنم، اما به شرط اینکه پذیرفته شونده و کار آن‌ها در حدی باشد که بتوانیم از استعداد آن‌ها بهره‌مند شویم و آغازی برای آینده درخشان نسل جوان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار