ارومیه؛

دستگیری 282 تبعه خارجی در مرزهای شمالی آذربایجان غربی

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به توانمندی نیروهای مرزی گفت: طی اجرای شبانه روزی کار تخصصی 282 تبعه خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان و سه عابر غیرمجاز دستگیر شد.

حبیب باروجی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، از دستگیری چندین تبعه خارجی در مرزهای شمالی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: عملکرد مرزبانان هنگ‌های تابعه در طرح جلوگیری با ترددهای غیرقانونی و دستگیری اتباع خارجی در هفته جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی کسب اخبار از نیروهای اطلاعاتی هنگ مرزی ماکو در خصوص اختفای تعداد کثیری اتباع خارجی در حوالی کوهستان‌های مرزی شهرستان ماکو پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اطلاعاتی این هنگ قرار گرفت.

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و اخذ سرنخ‌های لازمه و با مظنونیت به تحقیقات بیشتر محل‌های تردد و اختفاء اتباع به مدت چهار روز مورد رصد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است، افزود: برای ایجاد امنیت در مرزهای آذربایجان غربی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به بهره‌گیری از ابزارهای هوشمندالکتریکی در این زمینه، اعلام کرد: مرزبانی آذربایجان غربی با بهره‌گیری از ابزارجدید ارتباطی مرز را رصد کرده و اجازه تردد غیرمجاز را به افراد سودجو نمی‌دهد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.