اهانت کم سابقه هکر‌ها: لعنت به شاه عربستان!+ تصویر

هكرها با حمله سایبری به پايگاه اينترنتی یک روزنامه عربستانی، عبارت "لعنت به شاه عربستان" را در یک مطلب در این روزنامه جای دادند.

به گزارش گروه بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه شبكه خبری العالم،  هكرها با حمله سایبری به پایگاه اینترنتی روزنامه "الجماهیر "سعودی، محتوای مطالب آن را تغییر داده و به "سلمان بن عبدالعزیز" شاه سعودی اهانت كردند.

روزنامه الجماهیر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: این روزنامه صبح روز دوشنبه هدف حمله سایبری دشمنان عربستان قرار گرفت و هكرها یكی از اخبار ویژه مربوط به سلمان بن عبدالعزیز ،خادم حرمین شریفین، را دستکاری و این خبر را به منظور اهانت به ملت عربستان تحریف كردند.

اهانت کم سابقه هکر‌ها: لعنت به شاه عربستان+ تصویر

این روزنامه افزود: ما فعالیت سرور روزنامه را متوقف كردیم تا بتوانیم نسخه پشتیبان را بازگردانیم و از سایت برای تضمین هك نشدن دوباره در آینده، محافظت كنیم. شركت میزبان گزارش كاملی تهیه كرده است كه به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

هکرها در میان یک خبر ورزشی که به نقل از "عبدالله بن مساعد" ،رییس كل اداره امور جوانان عربستان، نوشته شده این جمله را افزودند: "خادم حرمین شریفین جمعه شب نظاره گر مسابقه نهایی جام خود است، لعنت خدا بر او باد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
لعنت بر ال سقوط
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۷:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام. نیازی به این کار از طرف هکرها نبود چون آل سعود دائما مورد لعنت خدا قرار دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
عجب کاری کردنا.
آخرین اخبار