اهواز؛

مسئول بهداشت شوش: ادعای اعضای شورا صحت ندارد

فضل اله دیناروند گفت: آب شرب روستای محمدغضبان بهداشتی و قابل شرب است.

مسئول بهداشت شوش: ادعای اعضای شورا صحت نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، در پی نشر گزارشی مبنی بر غیرقابل شرب بودن آب روستای محمدغضبان شهرستان شوش، فضل اله دیناروند، مسئول بهداشت این شهرستان هرگونه نامه نگاری درخصوص آلودگی و غیرقابل شرب بودن آب این روستا را به کلی رد نمود و ادعای مذکور را تنها یک نظرسنجی بی پایه و اساس خواند.

وی با بیان اینکه نمونه گیری میکروبی از کلیه منابع آبی شوش به طور مرتب و ماهانه صورت می گیرد، افزود: اگر در این زمینه مشکلی هم بروز دهد، به صورت محرمانه به سازمان آب و فاضلاب  روستایی و بخشداری شاوور گزارش می دهیم تا ترتیب اثر داده شود. مسلما آن را علنی نمی کنیم تا موجب تشویش اذهان عمومی شود.اما معاون آب و فاضلاب استان در خصوص تصفیه خانه روستا اظهار داشت: اگرچه تاسیسات این تصفیه خانه قدیمی است ولی مانع تصفیه درست و اساسی آب کرخه برای مصرف اهالی نشده است.

عبدالحمید گرامی پور افزود: شکستگی موقت لوله آب و آلودگی ناشی از آن را نمی توان به غیرقابل شرب بودن آن نسبت داد.

گرامی پور کیفیت آب شرب محمدغضبان را نسبت به دیگر روستاها رضایت بخش خواند و گفت: 4015 روستا در کل خوزستان وجود دارد. محمدغضبان تنها یکی از آنهاست ولی اگر مرکز بهداشت شوش به ما گزارش کند، حتما پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.