مقصد بعدی آندو در فصل آینده

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: قول می‌دهم اگر آندرانیک تیموریان در ایران بماند فقط در تیم تراکتور سازی بازی کند.

مقصد بعدی آندو در فصل آیندهایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مذاکره با بازیکنان جدید برای فصل آینده اظهار داشت: به طور کلی با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم و در حال حاضر مدیریت باشگاه منتظر تونی اولیویرا‌ خواهد بود تا سرمربی تیم لیست بازیکنان مد نظر فصل آینده خود را ارائه بدهد.

وی بیان کرد: هنوز زمان دقیق برگشت تونی اولیویرا مشخص نیست اما وی به زودی به ایران باز خواهد گشت و پس از امضای قرار داد کار خود را شروع می‌کند و منتظر هسم تا تونی طبق برنامه هایی که به باشگاه ارائه می‌دهد کار خود را برای فصل آینده پیش ببرد.

ذوالفقاری در خصوص وضعیت آندور تیموریان بیان کرد: این قول را می‌دهم که اگر آندرانیک تیموریان برای فصل بعد به یکی از تیم‌هایی خارجی نرود صد درصد در تراکتور سازی ماندنی باشد و فصل  بعد برای سرخ پوشان تبریزی به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص وضعیت ادینیهو گفت: مدیر برنامه‌های ادینیهو با مدیر عامل باشگاه دیداری را داشته و به توافق اولیه رسیده اند و این بازیکن به زودی ایران می‌آید قرار داد خود را به ثبت برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار