ذوالفقاری: از آراء سازمان لیگ بی اطلاعم

سرپرست تیم تراکتور سازی تبریزگفت: جریمه باشگاه تراکتور سازی و آراء صادره سازمان لیگ را تکذیب می‌کنم.

ذوالفقاری‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آراء صادره سازمان لیگ مبنی بر جریمه باشگاه تراکتور سازی اظهار کرد: خبر اعلام شده درخصوص جریمه باشگاه سازمان لیگ، طی نامه‌ای تراکتور سازی‌ را 50 میلیون جریمه کرده را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم این مطالب از کجا نوشته شده است و چرا برخی رسانه‌ها به شایعات‌ دامن می‌زنند در واقع چنین اتفاقی رخ نداده است و من نامه‌ای در خصوص جریمه تیم ندیده‌ام.

ذوالفقاری‌ ادامه داد: درباره‌ نهم مرداد ماه که با نفت برگزار کردیم، داوری هیچ گونه مشکلی نداشت و من چیزی از تماشاگران ندیده و فحاشی نشنیده‌ام.

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: درواقع بازی انجام شده با نفت تهران حساسیتی نداشت که چنین اتفاقاتی رخ دهد دلیل این که باید جریمه شویم را متوجه نمی‌شوم.

وی درمورد شرایط تیم قبل از دربی گفت: خوشبختانه تا  این لحظه مصدومی در تیم نداریم و تمرینات را تا شروع دربی برگزار خواهیم کرد.

ذوالفقاری یاد آور شد: هدف ما  رساندن تیم تراکتور سازی‌ به جایگاه واقعی‌ خود در جدول است زیرا هواداران تیم لیاقت و شایستگی زیادی دارند و امیدوارم که این هدف تحقق یابد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار