حزب الله: در برابر اشغال عرسال سکوت نخواهیم کرد

حزب الله لبنان بار دیگر تأکید کرد در برابر کسانی که اراضی عرسال را اشغال کرده اند ساکت نخواهد نشست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد مقاومتی که لبنان را در برابر گسترش تروریسم تکفیری ایمن می کند در برابر اشغال اراضی در عرسال و بریدن سرهای نظامیان و فرستادن خودروهای بمب گذاری شده و تهدید به حمله به روستاهای لبنانی سکوت نخواهد کرد.
شیخ نبیل قاووق دیروز این سخنان را در مراسم هفتمین روز شهادت محمد جواد ناصر ناصر مطرح کرد.
قاووق گفت:« محاسبات آنان ( گروه چهارده مارس مورد حمایت آمریکا و عربستان ) درباره حزب الله اشتباه بود . آنها فکر کردند فشارها و تحریکات داخلی می تواند ما را از عمل به وظیفه و مسئولیت ملی باز دارد.»
نواف الموسوی از نمایندگان مجلس لبنان از فراکسیون وفاداری به مقاومت گفت :« آنها ( گروه چهارده مارس ) همواره می گویند مسئولیت آزادسازی با دولت است و حزب الله نباید در آزادسازی سرزمینهای اشغالی دخالت کند. اگر این چنین است چرا در قبال اشغالگریها سکوت کرده اید؟»
محمد یاغی مسئول حزب الله لبنان در منطقه بقاع بر لزوم مجهز کردن ارتش لبنان به سلاحهای لازم و کافی برای عمل به نقش خود در دفاع از بقاع و لبنان در برابر تکفیریها تأکید کرد. وی گفت:« همکاری دولت باعث می شود طرح تکفیریها شکست بخورد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار