حزبالله لبنان روز دوشنبه در بیانیهای یادداشت تفاهم بین ایران و ایالات متحده را «دستاورد بزرگ» دانست که به «آتشبس جامع در همه جبههها از جمله لبنان» منجر شده است.
حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، خط قرمز جمهوری اسلامی اعلام بود و حتی تهران در پاسخ به تهاجم چند وقت پیش به آن حملات موشکی علیه سرزمینهای اشغالی انجام داد.
رهبر حزب اپوزیسیون «اسرائیل بیتنا» کابینه کنونی رژیم صهیونیستی را متهم کرد که با دست بستن ارتش، سربازان و ساکنان شمال را به «کیسه بوکس» در برابر حزبالله لبنان تبدیل کرده است.
همزمان با ادامه بحثها درباره آتشبس لبنان و اسرائیل، نمایندگان حزبالله هرگونه تماس مستقیم با دولت ترامپ را رد کرده و برخی جریانهای داخلی لبنان را به «تسلیم» و تضعیف حاکمیت ملی متهم کردند.