مجتهد فاش کرد:

نظاميان سعودی از قبل از انفجار مسجد امام حسين(ع) اطلاع داشتند

فعال اینترنتی افشا کننده وقایع پشت پرده خاندان آل‌سعود اعلام کرد نظامیان عربستان سعودی از وقوع انفجار در مسجد امام حسین (ع) در این کشور از قبل آگاهی داشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «مجتهد» فعال اینترنتی مشهور عربستانی ،که اطلاعاتی را از داخل خاندان آل سعود منتشر می کند، فاش کرد: نظامیان عربستان سعودی از وقوع انفجار در مسجد امام حسین (ع) در منطقه عنود شهر "دمام" در شرق این کشور از قبل آگاهی داشتند. 

وی گفت: نیروهای امنیتی عربستان پیش از انفجار در منطقه عنود شهر دمام، هشداری را برای دور شدن از محل انفجار دریافت کرده بودند. 

به گفته مجتهد، نوار صوتی فاش شده از تماس های نیروهای امنیتی عربستان نشان می دهد دقایقی پیش از این انفجار به نیروهای امنیتی،که نزدیک مسجد امام حسین (ع) حضور داشتند، هشدار داده شد که از این منطقه دور شوند. 

در حمله هفته گذشته تروریست ها به مسجد امام حسین (ع)، یک عضو کمیته های امنیت محلی در شهر دمام از ورود عامل انتحاری که لباس زنانه به تن داشت به داخل این مسجد جلوگیری کرد و عامل انتحاری مجبور شد کمربند انفجاری خود را در پارکینگ مسجد منفجر شد. این انفجار به شهادت 4 نفر منجر شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
ار خدا با خبر شدند
آخرین اخبار