مقامات و کشورهای مختلف حمله به مسجد امام حسین (ع) عربستان را محکوم کردند

در پی وقوع انفجار تروریستی در مسجد شیعیان در شهر دمام عربستان، مقامات و سازمان‌های کشور‌های مختلف این حمله را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه "الفرات نیوز"،" عمار حکیم" حمله به مسجد امام حسین (ع) در شهر "الدمام" عربستان سعوی را محکوم و بر ضرورت قطع دستان جنایتکاران تاکید کرد.

دارالافتای مصر نیز این  انفجار را  محکوم  و با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اقدامات جنایتکارانه داعش هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد.

"جف راتکه"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، نیز گفت :"ما این اقدام تروریستی بیرحمانه را محکوم می کنیم.آمریکا خود را متعهد به مبارزه با  افراطی گرایی خشونت بار می داند."

همچنین وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پاکستان ضمن محکوم کردن هر گونه اقدامات تروریستی و ابراز همدردی دولت و مردم این کشور با خانواده قربانیان این انفجار، حمایت خود را از دولت و مردم عربستان در مقابله با تروریسم اعلام می کند.

"محمد مومنی" ،سخنگوی  دولت اردن،  نیز با ابراز تاسف شدید از وقوع  انفجار تروریستی نزدیک یکی از مساجد شیعیان در شهر دمام عربستان گفت:" دولت  اردن  این حمله تروریستی و  بزدلانه را که به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان بیگناه  منجر شد ، به شدت محکوم می کند ."

دولت کویت نیز انفجار تروریستی روز گذشته در عربستان را محکوم کرد.

یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد این اقدام تروریستی  با هدف ایجاد فتنه در عربستان و ایجاد ناپایداری امنیتی صورت گرفته است.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار