خوشبین:

با کمک خدا قهرمان جوجیتسو‌ آسیا شدیم/رودکی در لیگ حرفه‌ای جوجیتسو‌ برزیل مسابقه می‌دهد

سرمربی تیم ملی جوجیتسو کشورمان گفت: رودکی باید خودش را با شرایط وقف دهد و در مسابقات لیگ حرفه‌ای جوجیتسوی برزیل مسابقه دهد.

با کمک خدا قهرمان جوجیتسو‌ آسیا شدیم/رودکی در لیگ حرفه‌ای جوجیتسو‌ برزیل مسابقه می‌دهدسید امیر خوشبین سرمربی تیم ملی و عضو هیئت رئیسه اتحادیه جوجیتسو‌ آسیا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این مسابقات اولین دوره مسابقات جوجیتسو‌ی غرب آسیا بود که در لبنان برگزار شد و ما توانستیم با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و دو برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم. منصوری و امیر حسین خادمیان بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات انتخاب شدند و 3 نفر از داورانمان مدرک بین المللی داوری در این مسابقات کسب کردند.

نایب رئیس انجمن جوجیستو‌ کشور در ادامه افزود: با توجه به اینکه جوجیتسو در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا حضور دارد برای کشورهای آسیایی اهمیت زیادی دارد و کشورهای عربی در این رشته سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند و همین باعث شده بود تا اهمیت وسطح مسابقات غرب آسیا بالا برود.

وی در خصوص نتیجه کسب شده عنوان کرد: خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کردیم و قصد داشتیم که بعضی نفرات را در اوزانشان تثبیت کنیم و خدا کمکمان کرد و قهرمان این مسابقات شدیم با توجه به اینکه این رشته رو به رشد است اکثر کشورها در این رشته سرمایه گذاری می‌کنند، اگر از این رشته حمایت نشود و نتوانیم مثل سایر کشورها این رشته را حمایت کنیم قطعا در آینده نتایج خوبی را کسب نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو کشورمان تصریح کرد: در حال حاضر انجمن جوجیتسو با تعامل خوبی که با فدراسیون انجمن‌های ورزشی دارد برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خوبی انجام داده که در ماه‌های آینده این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد این برنامه‌ها شامل برگزاری لیگ، مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های  سنی مختلف، کسب مجوز مسابقات 2016 غرب آسیا در کیش و 2 دوره کلاس بین المللی زیر نظر فدراسیون جهانی در تهران است که جزو مختصر اهداف کوتاه مدتمان است و تعامل با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش جزو اهداف بلند مدت انجمن است که رئیس و دبیر انجمن پیگیر آن هستند.

نایب رئیس انجمن جوجیتسو کشور تصریح کرد: هفت کشور در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده بودند که بعضی از کشورها در برخی اوزان 2 یا 3 نفر شرکت کننده داشتند که نشان می‌داد تیم‌ ما با انگیزه و برنامه ریزی به این مسابقات آمده بودند.

وی در خصوص رضا رودکی عنوان داشت: رودکی باید شرایط خودش را با وضعیت جدید وقف بدهد تا در لیگ حرفه ای جوجیتسوی برزیلی مسابقه بدهد. خیلی‌ها در ایران جوجیتسوی برزیلی را نمی‌شناسند و ما در تلاشیم که این ورزش را به همه نشان دهیم و افراد را زیر یک چتر جمع کنیم درب این مجموعه به روی همه باز است و هر کسی که بخواهد می‌تواند به این  ورزش بیاید و ما هم در حد توان به آن ها کمک  خواهیم کرد ولی پیشرفت ما منوط به حمایت مسئولان ورزش کشور است. این رشته در 3 مسابقات معتبر شورای المپیک آسیا حضور  دارد بازی‌های ساحلی، بازی‌های داخل سالن و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی که از اهمیت این رشته خبر می‌دهد.

خوشبین در پایان خاطر نشان کرد: از همدلی ملی پوشان و هیئت رئیس انجمن و ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی که با ما همکاری خوبی داشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار