سرمربی تیم ملی جوجیستو: تیم‌های اروپایی حریفان سرسخت ایران محسوب می‌شوند

خوشبین گفت: اردو آمادگی فردا به پایان می‌رسد و چهارشنبه عازم مسابقات جهانی جوجیتسو در فرانسه هستیم که ورزشکاران از آمادگی جسمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

امیر خوشبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان تمرینات خود را از تاریخ 27 آبان ماه جهت حضور در مسابقات جهانی فرانسه آغاز کردند که این اردو سوم آذر به اتمام می‌رسد که ما 5 آذر نیز عازم دوره این دوره از مسابقات هستیم.
 
وی ادامه داد: هفت وزشکار در وزن‌های 56 کیلوگرم، 62 کیلوگرم، 69 کیلوگرم، 77 کیلوگرم، 85 کیلوگرم، 94 کیلوگرم و مثبت 94 کیلوگرم به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می‌شوند و تنها یک ورزشکار در وزن منفی 56 کیلوگرم که این مسابقه در خاک برگزار می‌شود به همراه ملی‌پوشان عازم این رقابت‌ها خواهد شد.
 
خوشبین در مورد میزان آمادگی ورزشکاران گفت: ملی‌پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در وضعیت خوبی قرار دارند و طی این شش روز بسیار سخت و فشرده کار کردند، حتی پس از بازگشت از مسابقات ساحلی 2014 تایلند بدون هیچ استراحتی تمرینات را آغاز کردیم و در حال حاضر پیش تر روی تمرینات تخصصی و سرعتی فوکوس کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو در پایان در خصوص حریفان تیم ایران در مسابقات جهانی فرانسه خاطرنشان کرد: به دلیل این موضوع که مسابقات جهانی است تیم‌های بسیاری از سر تا سر اروپا شرکت می‌کنند و چون اروپا سابقه بسیاری در رشته جوجیتسو از سال 1977 دارد بسیار قدرتمند وارد میدان می‌شوند مانند کشورهایی چون روسیه، فرانسه، آلمان و اسپانیا که حریفانی سرسخت برای ایران به حساب می‌آیند اما ما آمادگی کامل داریم و نتایج بسیار خوبی هم در رقابت‌های مختلف کسب کرده‌ایم و امیدوارم دارای سکو در این دوره از مسابقات‌ها شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوجیتسو ، خوشبین ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار