ایلام؛

اعزام یک هزار و 500 زائر استان ایلام عازم مرقد مطهر امام خمینی (ره)

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ایلام از اعزام یک هزار و 500 نفر از اقشار و گروه های مختلف مردم این استان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الله منصوربیگی با اشاره به اینکه این تعداد زائر در قالب 10 کاروان و با 30 دستگاه اتوبوس و 31 دستگاه خودروی سبک به این سفر معنوی رفتند گفت:  اعزام این تعداد زائر از میان اقشار مختلف مردم این استان با اولویت خانواده معظم شهدا و افرادی که برای نخستین بار به این سفر می روند، صورت گرفته است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین استان ایلام افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارهای استانداری و سپاه ایلام برای تامین نیازها و هزینه های سفر این کاروان ها اختصاص یافته است.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان ایلام یادآور شد: با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام 9 دستگاه آمبولانس مجهز به همراه کادر درمانی و تجهیزات دارویی، این کاروان ها را همراهی می کنند تا در صورت لزوم نسبت به ارایه خدمات درمانی به زوار اقدام کنند.

 
 
 
انتهای پیام/ ا
برچسب ها: ایلام ، اعزام ، زائران ، مرقد ، مطهر ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.