رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری کنسرت پاپ در برج میلاد را سفارشی پیگیری خواهم کرد

در صورت دریافت نامه‌ی برگزاری اجرای کنسرت‌های پاپ در برج میلاد از سوی مدیران ارشاد، خودم شخصاً این مسئله را سفارش و رسیدگی خواهم کرد.

محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص اجازه اجرای کنسرت پاپ در برج میلاد تهران گفت: مکان برج میلاد در اختیار معاونت دیگر شهرداری است و این مکان به تنهایی شرکت مستقل دارد، اما اگر نامه‌ای مبنی بر این موضوع به دست من برسد به طور حتم شخصاً سفارش رسیدگی به این موضوع را خواهم داد.

همچنین در راستای این موضوع  نیز مهدی محمدی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: موضوع برگزاری کنسرت‌ها در برج میلاد در حوزه اختیارات ما نیست و بحث صدور مجوز، موضوعی است که باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان برج میلاد تصمیم بگیرند و ما در این حوزه مدخل نیستیم.

وی افزود: ما تنها در برگزاری کنسرت‌ها در فرهنگسرا اظهار نظر می‌کنیم چرا که برج میلاد یک مجموعه مستقل است بنابراین ما ذیل تعاملاتی که با مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم در صورتی که بر روی موضوعی از جمله موسیقی قصد توافق داشته باشیم در دیدگاهی که محمود صلاحی دارند در یک فضای تعاملی کمک خواهیم کرد. منتها از نظر ارشاد بسیاری از سالن‌های فرهنگسراها استاندارد‌های لزوم برای برگزاری کنسرت را ندارند و در صورتی که این موضوع بین دو طرف گفتگو شود و به یک چهارچوب برسد بعد ما در خدمت دوستان خواهیم بود.

از بدو تولد ورود محمود صلاحی در سمت رئیس حوزه فرهنگ و شهرداری تهران در حوزه موسیقی با خانه موسیقی تعاملاتی داشتیم بنابراین اگر نکته و نگاهی داشته باشند ما در خدمتشان هستیم و می‌توانیم در همان راستا تعاملاتی را با آن‌ها دنبال کنیم.

گفتنی است: چندی پیش پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد جلساتی برای اجرای مجدد کنسرت‌های پاپ برگزاری شده  و با ابراز امیدواری خواستار نگاه عمیق و جامعه‌شناسی به موسیقی و فراهم کردن شرایط برگزاری کنسرت در برج میلاد از سوی محمود صلاحی در حوزه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار