تعطیلات آخر هفته کنسرت به کجا برویم؟

از اجرای «بنیامین» در کرمانشاه تا کفش آهنی «رضا صادقی» در تهران

این روزها تب برگزاری کنسرت پاپ در شهرستانها داغ‌تر از تهران است.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، با توجه به نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت علی (ع) متوجه می‌شویم که سه روز پشت سر هم تعطیل است. 5 شنبه، جمعه و شنبه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) روزهایی است که خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و بهانهی خوبی است که تعطلات را همراه با خانواده با حضور در کنسرت موسیقی پاپ و سنتی بگذرانیم.

یکی از بهترین تفریحات خانواده رفتن به  کنسرت است اما با توجه به کم کاری خواننده‌های پاپ در ارائه قطعات و آلبوم‌های جدید این روزها هنرمندان موسیقی در تهران ناامید و به سراغ شهرستانها رفته‌اند. 

در این باب آمار نشان می دهد که جز رضا صادقی هیچ خواننده موسیقی پاپ در تهران اجرا نخواهد داشت. 

کنسرت رضا صادقی به رهبری ارکستر پویا نیکپور 10 و 11 اردیبهشت در مجموع سه سانس به روی صحنه نمایشگاه بین‌المللی می‌رود. 

وی قطعاتی از آلبوم فقط گوش کن را اجرا خواهد کرد. 

این تنها اجرای پاپ برنامه‌ کنسرت‌ها در تهران است. اما موسیقی سنتی و کلاسیک این روزها پرکارتر شده، اپرای کلاسیک رودابه از آنسامبل اپرای آرویک آخرین  اجرایش را در اولین شب از تعطیلات به پایان می‌رساند و در ادامه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری با اجرای سمفونی 9 بتهون دومین شب از اجرای خود را به روی صحنه تالار وحدت خواهد برد. 

این اجرا ساعت 21:30 به روی صحنه می‌رود. 

گروه موسیقی شمسا نیز در همین شب با حضور جواد طبایی ساعت 18 به تالار فارابی می‌رود و داریوش طلایی در عنوان بداهه نوازی موسیقی دستگاهی ایران دو شب اخر هفته به فرهنگسرای نیاوران خواهد رفت. 

گروه بین‌المللی ارکستر فارابی به سرپرستی آریا باستانی نژاد 12 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 به تالار وحدت می‌رود. 

اما شهرستانها با حضور 5 خواننده مطرح موسیقی پاپ روزهای شلوغی را در پیش دارد. بنیامین بهادری به همراه گروه  بنیامین موزیک سه شب تعطیلات را در کرمانشاه و سالن هلال احمر ساری به روی صحنه خواهد رفت. 

فرزاد فرزین 11 اردیبهشت در دو سانس 18 و 21 در هتل بزرگ رامسر کنسرت برگزار می‌کند و دیگر خواننده موسیقی پاپ یعنی مهدی احمدوند در سالن وحدت گچساران به روی صحنه می‌رود. 

سالن ورزشی پهلوان توکلی محمودآباد در روزهای 11 و 12 روزهای شلوغی خواهد داشت. در اولین شب محمد علیزاده و در شب دوم سیروان خسروی به روی صحنه می‌رود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار