انتشار آلبوم «شب بارونی» در شب یلدا/ دوری «مرد مشکی‌پوش» صحنه‌ها از فضای اجرا

کنسرت رضا صادقی جمعه شب 27 آذر، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با رهبری ارکستر پویا نیکپور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا صادقی به همراه گروه «مشکی‌پوش‌ها» در این کنسرت به اجرای 19 قطعه موسیقی از جمله «کلافه»، «یادگاری»، «بخند»، «می‌خوامت»، «بغض ترانه»، «خدا رو چه دیدی»، «دوستت دارم خدا»، «آشنا»، «سلطان قلبم»، «مشکی رنگ عشقه» و «وایسا دنیا» پرداخت.

صادقی با ورودش روی سن گفت: هر چقدر انسان سنش بالا می‌رود، احساس و ذوق او نیز بیشتر می‌شود. قبل از آمدن به روی صحنه به این موضوع فکر می‌کردم که چه باید بگویم؛ اما امشب فقط می‌‌خواهم برای شما بخوانم.

وی ادامه داد: اگر امشب و اینجا حال همه‌ ما خوب است، به خاطر وجود عده‌ای است که رفتند تا ما حال خوبی داشته باشیم، آ‌نها همیشه تحت هر شرایطی قهرمانان ما هستند.

وی افزود: به افتخار پدر و مادرها و هنرمندانی که بین ما نیستند؛ مانند ناصر عبداللهی، بابک بیات، مرتضی پاشایی 10 ثانیه بایستید و دست بزنید.

رضا صادقی با اجرای ترانه «یادگاری» اظهار داشت: به افتخار آن‌هایی که نمی‌روند و همیشه هستند، دست بزنید.

اجرای تمام قطعات با همراهی و همخوانی حضار و همچنین تشویق‌های پی‌درپی آن‌ها همراه بود.

صادقی در ادامه عنوان کرد: در کنسرت‌‌های سال‌های قبل جوان‌تر بودم؛ اما با دیدن موهای سپید احساس می‌کنم که کم‌کم در حال پیر شدن هستم. اما امشب قصد دارم یک خبر ویژه به علاقه‌مندان بدهم. «شب یلدا» آلبوم اینترنی «شب بارونی» که دارای 7 قطعه است، در فضای مجازی منتشر خواهد شد. در بین این 7 قطعه، قطعه‌ای به نام «ماه و موهات» وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند صدای خود را روی این قطعه موسیقی قرار داده و آن را ارسال کنند. در نهایت بهترین صدای انتخاب شده، این قطعه را به طور مشترک با من اجرا خواهد کرد. 

وی ادامه داد: کلیه عواید این خرید اینترنتی برای حمایت از کودکان کار و مدرسه‌ای که برای آن‌ها طراحی شده، استفاده خواهد شد. کسانی که این آلبوم ر ا دانلود می‌کنند، نیز با دعای خیر خود به شکل معنوی ما را حمایت خواهند کرد (با خنده).

رضا صادقی در ادامه اجرای برنامه با اجرای ترانه «عاشقتم» گفت: اگر عمری باقی باشد، باز هم با شما همراه خواهم بود؛ اما فکر می‌کنم بنا به دلایلی برای مدتی از اجرا دور خواهم بود. 

وی با اجرای قطعه «سلطان قلبم» از حضار خواست تا به افتخار مرحوم تمام هنرمندان قدیمی یک دست اصیل بزنند و اظهار کرد: این آلبوم اولین نگاه موسیقایی ما به این شکل موسیقی بود که با تنظیم پویا نیک‌پور اجرا شد.

صادقی در ادامه با اجرای ترانه شاد بیان کرد: همه کسانی که دنیایی سراسر عشق  داشته و هیچ ادعایی ندارند را تشویق کنید.

وی در پایان قبل از اجرای آخرین ترانه خود گروه نوازندگی را به طور کامل معرفی کرد و برای آخرین ترانه قطعه «دوستت دارم خدا» را با همخوانی حضار اجرا کرد و گفت: نمی‌دانم چه مدت زمانی طول بکشد تا باری دیگر به روی صحنه بیایم و برای شما بخوانم. شاید مدتی طولانی. از انرژی‌ای که امشب و در این برنامه به من دادید، تشکر می‌کنم. امشب آنقدر از شما انرژی گرفتم که اگر فرصتی برای اجرا نداشته باشم، خاطره به یاد ماندنی این شب  قشنگ همیشه همراه من خواهد بود. من رضا صادقی، دوستتان دارم.

کنسرت گروه مشکی‌پوش با همراهی ایستاده حضار و خداحافظی رضا صادقی پایان گرفت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.