«تیارا» به تماشای کنسرت پدر مشکی پوشش آمد + تصاویر

سومین و آخرین سانس از کنسرت "فقط گوش کن" رضا صادقی و ارتش مشکی پوشش در سالن میلاد به پایان رسید.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته اولین کنسرت "فقط گوش کن" رضا صادقی در سالن میلاد باحضور هواداران این خواننده مشکی پوش آغاز شد.

همه جا تاریک است. دکور زمستانی استیج صادقی با هوای گرم این روزهای خیابان ها تناقضی در ذهن مخاطبت ایجاد می کند. اما گویا باید منتظر یک اجرای زمستانی از آقای مشکی پوش موسیقی ایران داشته باشیم. گیتار الکتریک شروع به نواختن می کند و در این لحظه است که نور روی رضا صادقی می آید و قطعه "کلافه" اجرا شد.

«تیارا» به تماشای کنسرت پدر مشکی پوشش آمد

صادقی پس از اجرای این قطعه گفت: عرض ادب و عرض احترام برای شما دوستان جان و باعث افتخار است که دوباره در خدمت شما هستم. تمام گروه مشکی پوشان خود را مدیون حضور شما می دانیم و به خودم می بالم که در سرزمینی زندگی می کنم که خلیجی دارد که آن خلیج نامش فارس است و تا ابد خلیج فارس خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر این خلیج فارس است می توانم با یقین بگویم که به همت بزرگانی بوده که برای آن جان داده اند. شهدا، جانبازان و هنرمندانی چون "ناصر عبداللهی"، "بابک بیات"، "سیمین بهبهانی" و "مرتضی پاشایی".

اینجا جا دارد که ولادت امیرالمومنین و روز مرد و پدر را به همه مردم ایران تبریک بگویم و جا دارد به افتخار هنرمندان، مردان بزرگ و شهدا و جانبازان و به افتخار همه شما مردم ایران و روح لطیفتان که حتی طاقت دیدن یک آمپولی که به حیوان ها زده می شود را ندارید و از دیدن آن صحنه ناراحت می شوید به خاطر همه خوبی هایتان می خواهم که ده ثانیه روی پاهای خود ایستاده و تمامی مردم ایران را تشویق کنید.

در ادامه قطعه احساسی "حیف" اجرا شد که با احساسات حاضران در سالن بازی کرده و اشک را بر چشمان آن ها جاری کرد.

صادقی گفت: این آهنگ بسیار زیبا را که حس خواندش را بسیار دوست دارم، از یک بانوی مهربان و فرزند خوب سرزمینم به نام "ساناز کریمی" است.

«تیارا» به تماشای کنسرت پدر مشکی پوشش آمد

وی ادامه داد: بعضی از آدم ها در کنار ما هستند اما ما آن ها را نمی بینمشان و یا نمی خواهیم که آ ن ها را ببینیم. آن درد دردی است به نام عادت عاشقانه و کلا ایرانی ها را با این عادت های عاشقانه است که باید شناخت.

در ادامه صادقی قطعه "احساس رویایی" را اجرا کرد.

صادقی ادامه داد: بعضی وقت ها آدم ها در مسیر زندگی با افرادی ملاقات می کنند که انرژی های بی نظیری را از آن ها کسب می کنند. که در این سالن چند نفری از این افراد حضور دارند.

در ادامه ترانه های "ندارمت" و "خبر داری" توسط گروه مشکی پوش ها اجرا شد.

رضا صادقی در ادامه برنامه گفت: در آلبوم "فقط گوش کن" در دو تا از ترک ها اسم سیگار را آوردم ولی اصلا آن را تایید نمی کنم که خوب است. من اعتراف می کنم که خودم قلیون می کشیدم و الان دارم ترک می کنم.

وی ادامه داد: مرد ایرانی اگر قدرت و عزت دارد به خاطر این است که یک زن نجیب و با قدرت و عزت پشت آن مرد بوده است. به همین خاطر این کار را به همه زن های ایران از جمله همسرم و خصوصا آن را به تمامی مادرهای ایران زمین تقدیم می کنم.

در ادامه رضا صادقی ترانه "بانوی من" را برای همه زن های ایران اجرا کرد.

وی عنوان کرد: یکی از افتخارات بزرگ من این است که اهل جنوب و بندرعلاس هستم.

در ادامه "مرتضی کریمی" نوازنده عود یک سولوی دریایی را اجرا کرد و پس از آن یک قطعه شاد بندری توسط گروه پویا نیکپور و رضا صادقی اجرا شد.

صادقی ادامه داد: چند وقت پیش یک اتفاق بد و یک بی حرمتی از طرف یکی از این کشورهای همسایه اتفاق افتاد و پس از آن یک جوان باغیرت کاری کرد کارستان که واقعا قابل ستایش است. به افتخار "مهدی طارمی" که امروز هم یک گل زد و باعث پیروزی پرسپولیس شد.

«تیارا» به تماشای کنسرت پدر مشکی پوشش آمد

در ادامه قطعه "آدم خوبه" اجرا شد.

رضا صادقی در ادامه عنوان کرد: خیلی زیباست که ما تحت هر شرایطی حواسمان به همدیگر باشد به همین خاطر این آهنگ را به همه آدم های خوبی که حواسشان به خوبی های یکدیگر است تقدیم می کنم.

در ادامه "پویا نیکپور" یک تکنوازی پیانو اجرا کرد و پس از آن ترانه "حواسم بهت بود" اجرا و پس از آن قطعه شاد "می خوامت" از آلبوم فقط گوش کن اجرا شد.

صادقی در ادامه تصریح کرد: یک روز یک فیلمی آمد در فضای ایران که همه بسیار آن را دوست داشتند و یک اتفاق جدیدی در آن فیلم افتاده بود. ولی من فکر نمی کردم بازیگر آن فیلم شاعر خوبی هم باشد شاعری که غرور خود را در آن ترانه توصیف کرده است به افتخار "حسین سلیمانی"در ادامه ترانه "غرور" سروده "حسین سلیمانی" اجرا شد.

وی ادامه داد: بعضی وقت ها بعضی از آدم ها یک خورده گم و گیج اند این گم و گیج بودن آن ها این احساس را به من متبادر می کند که آن ها عاشق شده اند به همین خاطر ترانه "عاشق شدم" را تقدیم می کنم به کسانی که تازه عاشق شده اند.

در ادامه یک تک نوازی از "فاضل پیش" نوازنده گیتار الکتریک که جو خاصی را ایجاد می کند. نواختن الکتریک مقدمه ای می شود تا "رضا صادقی" دو ترانه "وایسا دنیا" و "کفش آهنی" را با یک ملودی اجرا کند.

در ادامه "پویا نیکپور" پیانو و "امیر ابراهیمی" ساکسیفون قطعه "جوونی" را زدند که رضا صادقی در آلبوم آخر خود اجرا کرده بود. در ادامه ترانه های "فال" و "عاشقتم" توسط گروه مشکی پوش اجرا شد.

در این قطعه رضا صادقی از همه حاضران خواست تا فلش های گوشی هایشان را روشن کرده تا سالن میلاد را با این قطعه ستاره باران کنند.

و در انتها قطعه شاد "ادعا" به عنوان حسن ختام کنسرت "فقط گوش کن" ارتش مشکی پوش اجرا شد.

نکته قابل توجه کنسرت شب گذشته حضور «تیارا» دختر رضا صادقی برای اولین بار در کنسرت پدرش بود.

از مهمانان کنسرت شب گذشته باید به "محمدعلی بهمنی"، "مسعود همایونی"، "رضا تاجبخش"، "نیکان"، "بابک صحرایی"، "آریا عظیمی نژاد"، "ساناز کریمی"، "احمد نوراللهی"، "میثم مروستی" و "حسین سلیمانی" اشاره کرد.

ارکستر ارتش مشکی پوش ها شب گذشته را "پویا نیکپور" رهبر اکرستر و پیانو، "مرتضی کریمی" عود، "آرش مقدم" درامز، "فاضل پیش" گیتار الکتریک و گیتار نایلون، "عمید بنکدار" گیتار باس، "ناصر رحیمی" سازهای کوبه ای و "امیر ابراهیمی" ساکسیفون و فلوت تشکیل دادند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.