«غلامرضا صنعتگر»:

این روزها موسیقی از معنویات دور شده است

خوانتده موسیقی پاپ گفت: متأسفانه این روزها موسیقی از معنویات و مذهب فاصله گرفته و در صورت حرکت به سمت معنویات از نظر حال روحی و اجتماعی پیشرفت‌های زیادی خواهیم کرد.

"غلامرضا صنعتگر"، خواننده‌ی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، در خصوص کار جدیدش گفت: من دو قطعه در آلبوم حضرت خورشید با نام‌های حیدر و دعای توسل دارم که آهنگساز و خواننده‌ی هر دو خودم هستم اما اشعار آن را به ترتیب صابر خراسانی و زیبا وکیلی سروده‌اند.

وی در ادامه افزود: به نظر من این آلبوم یک تفکر به روز است و من خیلی خوشحالم که مدیریت جدید از افکار نو استقبال می‌کند متأسفانه این روزها موسیقی ما قدری از معنویات و مذهب فاصله گرفته است و ما هر چه بیشتر به سمت معنویات برویم از نظر حال روحی و اجتماعی پیشرفت‌های زیادی خواهیم کرد و آلبوم حضرت خورشید سبب بروز این اتفاق می‌شود.

خواننده‌ی قطعه «امام رضا(ع)» پیرامون فاصله‌ی موسیقی پاپ و سنتی، اظهار داشت: در آلبوم حضرت خورشید قطعه‌ی «حضرت خورشید» حسام الدین سراج و فواد حجازی وجود دارد که تلفیقی از موسیقی پاپ و سنتی است زیرا فواد حجازی یک نوازنده ی پاپ و سراج یک خواننده ی درجه یک سنتی است. پاپ و سنتی فاصله‌ی زیادی با هم ندارند و امیدوارم این دو سبک به هم نزدیک‌تر شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها خوانندگان جوان کشورمان به موسیقی پاپ امروزی (Tinage) روی آورده‌اند در صورتی که اگر با دیدگاه مذهبی و مضامین اجتماعی دینی آشنا شوند بسیار موفق‌تر خواهند بود.

این خواننده کشور در خصوص مجوز دادن به موسیقی پاپ عنوان کرد: اگر بخواهند به رپ مجوز دهند باید کلام آن را اصلاح کنند زیرا تنها کلام نادرست رپ است که فضای ناسالمی را بوجود می‌آورد. به نظر من باید کلام رپ را مثبت کنند و به آن مجوز دهند تا ببینند چه بازخوردی در جامعه دارد.

صنعتگر در پایان در مورد وضعیت سلامتی‌اش خاطر نشان کرد: من یک عمل سنگین دارم که امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم سربلند از آن بیرون بیایم.

گفتنی است آلبوم موسیقی حضرت خورشید با 7 قطعه به مناسبت ولادت امام علی(ع) رونمایی شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار