مجید اخشابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هرچقدر در وصف حضرت علی (ع) کار شود باز هم کم است

خواننده گفت: هر چقدر هم در وصف حضرت علی (ع) قطعه‌ای ساخته شود به دلیل بزرگی ایشان کم است.

مجید اخشابی خواننده‌ی موسیقی پاپ کشور در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص کار جدیدش گفت: قطعه‌ی "بهترین حرف تمام روزگار" با آهنگسازی خود من و شعری از اسحاق انور در آلبوم حضرت خورشید گنجانده و این کار در وصف امام علی (ع) سروده و خوانده شده است. 

وی در ادامه افزود: به نظرم آلبوم حضرت خورشید اتفاق بسیار خوبی است و این آلبوم تاثیرات بسیار خوبی خواهد گذاشت. امام علی (ع) بزرگترین مرد تاریخ است که هرچقدر هم در وصف ایشان کار شود، باز هم کم است. 

این خواننده عنوان کرد: در این قطعه سعی کردم از ایده خود و موسیقی سنتی (فولکور محلی) استفاده کنم امیدوارم مورد استقبال مردم قرار گیرد. مضمون اشعار و موسیقی تمام قطعات آلبوم حضرت خورشید سطح بالایی دارد و شایسته است از این اتفاق‌ها به وفور در دنیای موسیقی دیده شود. 

اخشابی در خصوص مجوز گرفتن موسیقی رپ اظهار داشت: وجود هر نوع موسیقی در یک جامعه لازم است  اگر موسیقی رپ هم با یکسری ارزش‌های جامعه هم سو شود مجوز گرفتنش اشکالی ندارد. 

این خواننده در پایان گفت: ولادت حضرت علی (ع) را به تمام شیعیان تبریک می‌گویم و امیدوارم آلبوم حضرت خورشید و قطعه‌ی بهترین حرف تمام روزگار پیش کش مناسبی به محضر این مولا باشد. 


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
امام علی (ع) چشمه عدالت و ایمان و تقوی و برادری و برابری و هر انچه یک انسان کامل باید داشته باشد در وجود مولایمان علی (ع) هست.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا را شکر که مولایمان علی شد
آخرین اخبار